eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › koszmar - reklamacja w Leroy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 21. Data: 2010-08-14 17:48:25
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-Ja mu na to mówię: niech Pan to włączy do prądu
    i dotknie tutaj...
    Powiedział, ze tego nie zrobi.
    Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej zas...ej
    firmie.

    Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    ----------------



    Trzeba było zwrócić na podstawie niezgodności towaru z umową, a nie
    reklamacji. Dałeś się zrobić.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 22. Data: 2010-08-14 19:45:30
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-Ja mu na to mówię: niech Pan
    > to włączy do prądu i dotknie tutaj...
    > Powiedział, ze tego nie zrobi.
    > Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej zas...ej
    > firmie.
    >
    > Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    > ----------------
    >
    >
    >
    > Trzeba było zwrócić na podstawie niezgodności towaru z umową, a nie
    > reklamacji. Dałeś się zrobić.

    trzeba było zwrócić bo tak... Leroy przyjmuje zwroty towaru bez gadania.


  • 23. Data: 2010-08-14 21:04:34
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Sie, 17:08, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-
    >
    > >Ja mu na to mówię: niech Pan to włączy do prądu i dotknie tutaj...
    > >Powiedział, ze tego nie zrobi.
    > >Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej zas...ej
    > >firmie.
    > >Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    >
    > Robia sobie kpiny, tego samego dnia klientowi nie robi zadnych problemow.
    >
    > Pozdro.. TK



    Moze, gdybym nie zakwestionowal jakosci ( feleru), toby spowrotem
    przyjeli.
    Ale, jak powiedzialem, ze towar jest felerny, to podpada pod
    reklamacje.


  • 24. Data: 2010-08-14 21:05:19
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Sie, 19:48, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-Ja mu na to mówię: niech Pan to włączy do prądu
    > i dotknie tutaj...
    > Powiedział, ze tego nie zrobi.
    > Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej zas...ej
    > firmie.
    >
    > Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    > ----------------
    >
    > Trzeba było zwrócić na podstawie niezgodności towaru z umową, a nie
    > reklamacji. Dałeś się zrobić.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    No wlasnie. Ja naiwny...!!!


  • 25. Data: 2010-08-14 21:08:44
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Sie, 21:45, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Jan Werbiński wrote:
    > > Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w
    > > wiadomości news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-Ja mu na to mówię: niech Pan
    > > to włączy do prądu i dotknie tutaj...
    > > Powiedział, ze tego nie zrobi.
    > > Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej zas...ej
    > > firmie.
    >
    > > Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    > > ----------------
    >
    > > Trzeba było zwrócić na podstawie niezgodności towaru z umową, a nie
    > > reklamacji. Dałeś się zrobić.
    >
    > trzeba było zwrócić bo tak...   Leroy przyjmuje zwroty towaru bez gadania.



    Tak, czy owak, trzymanie sie przez nich sztywnych procedur, jesli sa
    na niekorzysc klienta - zle o nich swiadczy.
    Mogli przeciez przyjac zwykly zwrot i dac mi inny egzemplarz.
    Ale pedal ma w dupie klientow i ich problemy.


  • 26. Data: 2010-08-15 13:51:50
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...pl>

    Zwróciłby bojler jako zwykły towar, a oni wstawiliby go spowrotem na półkę.
    Next klient mógłby tego nie przeżyć. :)

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 27. Data: 2010-08-15 14:25:43
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    >
    > "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message
    > news:i46b3l$kq8$1@news.onet.pl...
    >
    >> A ja mam kibel z Cersanitu, umywalke z Cersanitu, stelaz pod kibel z
    >> Cersanitu i nie mam z tym zadnybch, ale to zadnych problemow. Nie wiem
    >> o co Wam chodzi z tym Cerasnitem.
    >
    > Może ci się udało. Nie każda sztuka spłuczki musi być wadliwa ale wyroby
    > cersanitu to wielka kupa.
    > Mają agresywnie nastawionych handlowców, chyba nakazano im szukać dziury
    > w całym i żadnych reklamacji nie uwzględniać.
    > Na pohybel Cersanitowi. Nic nie kupie w tej firmie więcej.

    W poprzednim mieszkaniu miałem kibel z cersanitu, żona usiłując wrzucić
    takie zielone kółko, odkręcając guzik coś urwała w automacie, nowy z 8
    dych kosztuje. W sklepie gdzie kupowałem ten kompakt, poradzono mi bym
    zadzwonił do serwisu. Przyjechał serwisant, wymienił, pojechał. Bez
    zastrzeżeń.

    pzdr.
    rafał


  • 28. Data: 2010-08-16 19:30:26
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:
    > On 14 Sie, 21:45, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    >> Jan Werbiński wrote:
    >>> Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w
    >>> wiadomości news:68dda7dd-e491-44a9-9d90-Ja mu na to mówię: niech Pan
    >>> to włączy do prądu i dotknie tutaj...
    >>> Powiedział, ze tego nie zrobi.
    >>> Ja nie powiedziałe mu tego, co o nim pomyślałem i o tej całej
    >>> zas...ej firmie.
    >>
    >>> Musiałem zmienić harmonogram prac i do dzisiaj klnę tę firmę.
    >>> ----------------
    >>
    >>> Trzeba było zwrócić na podstawie niezgodności towaru z umową, a nie
    >>> reklamacji. Dałeś się zrobić.
    >>
    >> trzeba było zwrócić bo tak... Leroy przyjmuje zwroty towaru bez
    >> gadania.
    >
    >
    >
    > Tak, czy owak, trzymanie sie przez nich sztywnych procedur, jesli sa
    > na niekorzysc klienta - zle o nich swiadczy.
    > Mogli przeciez przyjac zwykly zwrot i dac mi inny egzemplarz.
    > Ale pedal ma w dupie klientow i ich problemy.

    Przecież klient sam zaproponował konkretną opcję.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1