  • 1. Data: 2010-05-06 20:07:37
    Temat: naprawa tarasu
    Od: j...@o...eu

    czym naprawić (uzupełnić ubytki w starej wylewce na tarasie przed położeniem
    kafli) po zimie odeszło mi parę kafli na tarasie,w związku z tym odkułem
    wszystkie kafle i chce położyć nowe ale odeszło w niektórych miejscach trochę
    starej wylewki cementowej ,czym teraz uzupełnić te ubytki aby było to mocne
    przed połozeniem nowych kafli
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-06 23:23:21
    Temat: Re: naprawa tarasu
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    > czym naprawić (uzupełnić ubytki w starej wylewce na tarasie przed
    > położeniem

    Podjedź do lokalnej hurtowni i zapytaj o zaprawę naprawczą -
    różni producenci mają to w swojej ofercie.

    Podobnie z klejem do płytek - na taras (nawet jak nowe) polecają
    klej "naprawczy" - drogi - ~50 PLN za worek, ale warto.

    Pzdr

    JKK