  • Data: 2009-09-08 17:01:22
    Temat: ocieplenie poddasza - ciąg dalszy
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    jestem na etapie ocieplania poddasza, folia paroprzepuszczala już ładnie
    położona, teraz pojawia się pytanie co dalej, miałem zamiar zamontować na
    krokwie nadbitki żeby weszła pierwsza warstwa wełny a potem poziome listwy i
    między nie druga warstwa. Po przeanalizowaniu jesdnak aktualnego stanu
    składu drewna zaczłąem sie zastanawiac nad użyciem profili stalowych na
    uchwytach. jako wykonczenie ma być płyta GK. jedyna niewiadoma dla mnie to
    jak się w takiej sytuacji mocuje folię paroizolacyjną? bo zszywkami do
    profili niebardzo sie da ;)