  • 21. Data: 2010-11-03 16:43:11
    Temat: Re: ocieplenie stropu - jak poprawnie
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ian204$s0l$1@inews.gazeta.pl...
    Witam.
    > No widzisz. Ja będę mieszkał praktycznie w lesie i przy polach. Już teraz
    > spotykam u siebie myszy zwykłe, nornice i myszy polne. Poddasze
    > nieużytkowe o
    > sporej powierzchni. I opinie ludzi są właśnie takie.
    Glupoty gadaja. Nie mozna tolerowac mieszkancow: myszy zwykłe, nornice i
    myszy polne
    jak uzytkownikow domowych.
    Najpierw zacznij od steropianu na podloge,
    uszczelnij i posprzataj caly strych a cholota sama sie wyniesie.
    Co nornice czy myszy robia na strychu, z glodu chyba nie umieraja ? ;-)

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2010-11-03 18:11:13
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    Adams <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > uszczelnij i posprzataj caly strych a cholota sama sie wyniesie.
    > Co nornice czy myszy robia na strychu, z glodu chyba nie umieraja ? ;-)

    No widzisz. To stan surowy zamknięty w trakcie prac. Co one tam robią? A
    cieplej im niż na zewnątrz pewnie. Na górze leżą teraz deski, płyta OSB i nic
    więcej. Na dole trochę rur spustowych i narzędzia. Poza ty czysto, bo sam
    prowadzę swoją budowę. Tolerować ich z pewnością nie będę, ale nie mam
    pewności czy styro nie zostanie poszatkowane.