  • 31. Data: 2012-10-03 10:01:25
    Temat: Re: odkurzacz centralny - rury w wylewce
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:k4gabm$elu$1@news.icm.edu.pl...

    > Myślę, że odkurzacz niczego nie zmieni w alergii dziecka :-) Jak będzie ją
    > miało tak będzie ją miało aż nie wyrośnie :-)
    > Ty wiesz na ile rzczy jest się uczulonym? :-)
    > Myślisz, że sprzatanie do centralnego coś da? Ja wątpię :-)

    Z całym szacunkiem dla Ciebie Kiki, mylisz się w całej rozciągłości. I nie
    wiesz co to jest alergia, szczególnie w przypadku małych dzieci.

    Nie będę drugi raz pisał tego samego, racz sięgnąć do kilku postów wstecz.

    Odkurzacz nie sprawi, że dziecko będzie zdrowe. Odkurzacz ułatwi zachowanie
    czystości oraz co ważne brudne powietrze zostanie wydalone na zewnątrz
    zamiast mielone w środku domu. Czyli mniej roztoczy.

    Roztoczy całkowicie nie da się wyeliminować. Jest tylko walka o to aby było
    ich jak najmniej.

    Kiki, dajesz dobre rady, ale jeśli się na czymś nie znasz, nie masz
    doświadczenia, to po prostu nie pisz głupot. Nie życzę Tobie (ani nikomu)
    alergii u dziecka, jednak sądzę, że jeśli byłbyś w takiej sytuacji, to
    miałbyś w domu idealnie czysto i drżał o to czy dziecko nie zachoruje.

  • 32. Data: 2012-10-04 06:42:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    brunet.wp wrote:
> [...]
    > nikomu) alergii u dziecka, jednak sądzę, że jeśli byłbyś w takiej
    > sytuacji, to miałbyś w domu idealnie czysto i drżał o to czy dziecko

    daj se siana Kiki i Kogucik wiedzą swoje ich nie ruszysz.