  • 1. Data: 2009-06-30 12:07:21
    Temat: okna dachowe - gdzie nie przeplacic?
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Witam
    Po zastanowieniu i lekturze wielu watkow, poradnikow itp. zdecydowalem sie
    jednak troche dolozyc i kupic Veluxy, a nie tansze produkty (rozpatrywalem
    powaznie Okpola w wersji dla Castoramy).
    No i teraz szukam mozliwie najtanszego (ale oficjalnego) zrodla...
    Potrzebuje 5 szt. okien w rozm 78x118 z kolnierzami do pokryc plaskich
    (gonty bitum.).
    Na ta chwile najtansza oferte mam za 895 zl brutto za komplet
    (okno+kolnierz+transport) czyli 4 474,25 za 5 szt. Dodam, ze te Okpole
    wyszly by lacznie ponizej 3 tys...
    Czy ktos zna moze jakies zrodlo gdzie bedzie jakos znaczaco taniej, ale od
    reki (max 2-3 dni czekania)?
    A moze ktos rzetelnie z doswiadczeniem przekona mnie, ze nie warto placic
    50% wiecej za Veluxa...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 2. Data: 2009-06-30 12:54:45
    Temat: Re: okna dachowe - gdzie nie przeplacic?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reki (max 2-3 dni czekania)?
    > A moze ktos rzetelnie z doswiadczeniem przekona mnie, ze nie warto placic

    Allegro.
    Porównaj cenę Veluksa i Fakro i Roto
    Szczególnie Roto kiedyś miały(nie wiem jak jest teraz sprawdżź ew) sporo
    rzeczy w standardzie za które velux i fakro słono doliczały- np szyby
    hartowane itp.
    Ja sprawdziłem cene na allegro i z wydrukiem do lokalnego składu. Właściciel
    składu pomyślał podrapał sie po główce i sprzedał mi w tej samej cenie. Ja
    kupowałem Fakro akurat. A pózniej właśnie dowiedziałem sie że w tej samej
    cenie są Roto i lepiej "wyposazone"

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-30 13:29:09
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Allegro.
    > Porównaj cenę Veluksa i Fakro i Roto

    Allegro przeanalizowene... :-)
    2 z 3 najtanszych ofert mam od sprzedawcow znalezionych wlasnie tam. Ale co
    ciekawe oferta Veluxa nie jest zbyt obszerna na allegro. 90% stanowia jakies
    noname'y oraz "niby-veluxy" (rooflite) i "niby-fakro" (optilight).

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 4. Data: 2009-06-30 16:47:51
    Od: "pit" <anty******@onet.eu>

    sprawdź tutaj: http://www.oknadachowe.net/

    Ja od nich brałem 2xRoto wysokoosiowe 74x140, 1 PCV oraz wyłaz dachowy ,
    wyszło ponizej 4K