  • 1. Data: 2009-06-02 19:55:11
    Temat: oświetlenie ściany zza maskownicy pod sufitem
    Od: "marian" <...@...pl>

    Witam, chcę doświetlić scianę chowając halogeny za maskownicą pod sufitem
    Halogeny mają świecić pionowo w dół i jednocześnie mają być niewidoczne

    Macie jakieś uwagi, rady ?

    Zastanawiam się jakie mają być proporcje( wysokość-głębokość maskownicy,
    grubość, wymiar szczeliny)

    Czy taki patent ma jakąś nazwę ,którą mógłbym zagooglować jakieś zdjęcia ?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-06-02 20:17:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 21:55:11 +0200, marian napisał(a):

    > Czy taki patent ma jakąś nazwę ,którą mógłbym zagooglować jakieś zdjęcia ?

    Poszukaj wątku "Zabudowa GK - technologia"
    Dawałem tam rysunek jak cos takiego zrobic, tylko w drugą stronę.
    Technologie mniej wiecej załapiesz.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-06-03 18:21:00
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ja mam tak w kuchni, ale halo są umieszczone na pionowej ściance sufitu
    podwieszanego i przysłoniete poziomą jego płaszczyzną. Ładnie świecą :)

    http://kuchnia.wlodek.cyberdusk.pl/

    zdjęcie nr 5

    T.