  • 1. Data: 2009-06-02 19:31:31
    Temat: panele - wykończenie brzegów (styk ze schodami)
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam
    Położę panele na podłodze, z której schodami schodzi się w dół.
    Czym obrobić krawędzie paneli,na styku z 1 stopniem żeby ich nie podrywać np. w
    czasie wchodzenia?
    Jakoś wszelkie kątowniki aluminiowe, czy malowane nie przemawiają do mnie- dziwnie to
    wygląda no i
    napewno wszystko sie wytrze..
    Zastanawiałem się nawet nad chamskim przyklejeniem brzegowego panela do podłoża..
    Może z panelowego materiału wyciąć listewkę trójkatno-trapezową i wkleić na brzegu?
    Czy to się da?
    Macie jakieś pomysły?
    R.

  • 2. Data: 2009-06-02 19:50:23
    Temat: Re: panele - wykończenie brzegów (styk ze schodami)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 02 Jun 2009 21:31:31 +0200, Rentier napisał(a):

    > Macie jakieś pomysły?

    Listwa progowa metalowa przykręcana.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-06-03 08:15:12
    Od: Adek43 <a...@p...fm>

    Rentier pisze:
> [...]
    > podłoża..
    > Może z panelowego materiału wyciąć listewkę trójkatno-trapezową i wkleić
    Witam
    Miałem ten sam problem - na końcu stanęło na tym, że stolarz
    dorobił mi tam deskę (kolor dobraliśmy do paneli) i została tam
    przyklejona jak parkiet.

    adek43

  • 4. Data: 2009-06-03 16:17:21
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Miałem ten sam problem - na końcu stanęło na tym, że stolarz
    > dorobił mi tam deskę (kolor dobraliśmy do paneli) i została tam
    > przyklejona jak parkiet.
    > adek43
    Noo niegłupie.
    Spróbuje może wykorzystać resztki paneli, może też jakoś bym je dokleił..Albo decha
    zbliżona do tych
    na schodach.

  • 5. Data: 2009-06-03 16:58:48
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Listwa mosiężna czy z czego one tam są, nie jest malowana nic sie nie
    wytrze, mam taka w progu już 8 lat wygląda tak jak wyglądała nowa.

    --
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-06-03 17:05:27
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Mariusz pisze:
    > Listwa mosiężna czy z czego one tam są, nie jest malowana nic sie nie
    > wytrze, mam taka w progu już 8 lat wygląda tak jak wyglądała nowa.

    Ok, w porządku, ale po prostu to mi się nie podoba;-)
    Pozdrawiam
    R.

  • 7. Data: 2009-06-03 19:55:49
    Od: "MAX" <g...@i...pl>

    > Zastanawiałem się nawet nad chamskim przyklejeniem brzegowego panela do
    > podłoża..

    ja tak mam i zero problemów;-)
    --
    ---
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-06-03 20:12:42
    Od: Rentier <f...@g...com>

    MAX pisze:

    > ja tak mam i zero problemów;-)
    Ok, a brzeg po wpuście/piórze/zatrzasku? Jakoś zamaskowałeś?