  • 11. Data: 2010-10-28 15:39:07
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fqjic692p8vqa45g9of9v2perl3uo968eq@4ax.com...

    > sa listwy z pilotem obslugjacym np. 5 gniazd kazde oddzielnie
    > znika wtedy potrzeba schylania sie czy lazenia za szafke
    >
    > i jest to o wiele lepsze rozwiazanie niz czasowy wylacznik, ktory
    > w dniu kiedy pozwolisz sobie na dluzsze ogldanie tv nagle utnie ci film :)

    no cóż uważam że 1:00 to już zdecydowanie na sen

  • 12. Data: 2010-10-28 15:46:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo sympatyczny spam. Urządzenie jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Cena
    > marketowa przekracza 40 złotych. Używam kilku podobnych urządzeń ale
    > mechanicznych. Są prostsze w ustawianiu. Wadą jest dwudziesto cztero
    > godzinny
    > cykl pracy. Zaletą prostota ustawiania.

    nie widzę spamu, kupiłem tam gdzie taniej
    faktem i tak dogadałem się po za aukcją na 10sztuk
    bez naciąganych kosztów wysyłki

    tych mechanicznych to nie chciałem mówiono mi
    że trzeba je ustawiać za każdym zanikiem zasilania

    jako były monter miernikow, przy tym urządzeniu no cóż, setki podobnych
    regulowałem (innych, ale metoda dokladnie ta sama)

    ale i bez tego uważałbym urządzenie
    za prostrze niż te mechaniczne zabawki

  • 13. Data: 2010-10-28 16:05:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    W Castoramie coś koło 20 zł kosztowało.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-10-28 16:19:08
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    dekoder kablówki już bierze koło 20 W, czyli zdecydowanie warto.
    ale np. Vectra twierdzi że ich dekodery muszą cały czas pod napięciem,
    czyli nie wolno ich odłączać od zaccilania.

  • 15. Data: 2010-10-28 16:33:02
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Ciekawe ile prądu bierze taka listwa? ;)

    1.5 Wata

  • 16. Data: 2010-10-28 16:33:44
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    >no cóż uważam że 1:00 to już zdecydowanie na sen

    ok, Tobie moze i tak, ale jak ktos ma nieregularny tryb zycia?

  • 17. Data: 2010-10-28 16:35:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    > ok, Tobie moze i tak, ale jak ktos ma nieregularny tryb zycia?

    prowadzić do regularnego, dobrego dla zdrowia

  • 18. Data: 2010-10-28 16:36:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    > dekoder kablówki już bierze koło 20 W, czyli zdecydowanie warto.
    > ale np. Vectra twierdzi że ich dekodery muszą cały czas pod napięciem,
    > czyli nie wolno ich odłączać od zaccilania.

    to niech sami płacą za prąd ;p

    ojcu też wstawiłem tę maszynkę odłącza mu tv
    naturalnie zjebka, bo on niereguarlny...

    i akurat tego dnia poszedł spać o 1:40
    a prąd mu wyłączyło o 1:00, prawie zawsze spał o tej porze

  • 19. Data: 2010-10-28 16:38:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > 1.5 Wata

    ciekawe ile prądu bierze taki wyłącznik czasowy :P

  • 20. Data: 2010-10-28 16:39:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    >W Castoramie coś koło 20 zł kosztowało.

    u mnie z marketów to BIEDRONKA i NETTO
    no i takie średnie, a może i jedne z mniejszych TESCO