  • 11. Data: 2009-03-26 14:30:15
    Temat: Re: sen szalonego instalatora
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9179ca65-e2b6-4d13-b97d-eb3d89f57092@e12g2000vb
    e.googlegroups.com...
    On 26 Mar, 15:11, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

    >Wiecej. Sąsiedzi za to faktycznie zapłacą mniej , Ty więcej a
    >dodatkowo jeszcze za prąd do tej farelki ...

    O farelce nie mowimy. Za CO zaplacisz mniej. Sąsiedzi zaplacą za CO tyle
    samo, albo wiecej (w zaleznosci od tego co sie stanie z nadmiarowym
    cieplem).

  • 12. Data: 2009-03-26 14:49:22
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    A inny przykład związany z podielnikami.
    Wyjeżdżam na zimę i zakręcam wszystkie kaloryfery.

    Jaki jest bilans?

    1. Ja prawie nic nie płacę, za to moi sąsiedzi płacą wyższe rachunki.

  • 13. Data: 2009-03-26 15:07:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A inny przykład związany z podielnikami.
    > Wyjeżdżam na zimę i zakręcam wszystkie kaloryfery.
    >
    > Jaki jest bilans?
    >
    > 1. Ja prawie nic nie płacę, za to moi sąsiedzi płacą wyższe rachunki.

    Nie wiem czy Ty prawie nic, ale na pewno mniej a sasiedzi wiecej.

  • 14. Data: 2009-03-26 16:03:15
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jaki jest bilans?
    >
    > 1. Ja prawie nic nie płacę, za to moi sąsiedzi płacą wyższe rachunki.

    Prawie nic jest w tym systemie niemożliwe. Ale na pewno mniej niż zwykle z
    odkręconymi.

  • 15. Data: 2009-03-26 19:34:53
    Temat: Re: [piatek] sen szalonego instalatora
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Znajomy kupil mieszkanie w bloku i wzial sie od razu za remont.
    > Ponizsze zdjecie przedstawia podlaczenie kaloryfera w jednym
    > z pokojow.
    >
    > http://img106.imageshack.us/my.php?image=image094.jp
    >
    > Podlaczone do odplywu. Poprzedni wlasciciel nic nie zauwazyl przez 20 lat.

    Co dziwniejsze, grzejnik grzał ? ;)))

    No dobra. Teraz do rzeczy.
    Przypuszczam, że jest to ostatnia, najwyższa kondygnacja.
    Jeżeli tak to grzejnik jest podłączony jak najbardziej prawidłowo :)

  • 16. Data: 2009-03-26 20:23:55
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    qlphon wrote:

    > bo płacisz nie za "grzanie" a za ciepło w mieszkaniu
    > jak zakrecisz kalaf. i włączysz farelke to i tak zabulisz za CO
    > normalnie jakbys miał odkrecone ,
    Pleciesz jak potłuczony, grzejnik musi mieć powyżej 23st aby podzielnik
    zaczął działąć. Jak jest zimny to płaci tylko koszty wspólne.

    --
    -----
    Pozdr

  • 17. Data: 2009-03-26 21:29:08
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@g...com>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Pleciesz jak potłuczony, grzejnik musi mieć powyżej 23st aby podzielnik
    > zaczął działąć. Jak jest zimny to płaci tylko koszty wspólne.

    Podzielnik jest na odparowywanie cieczy, więc działa cały czas, nawet w
    lecie :)

    Przemek

  • 18. Data: 2009-03-26 22:09:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Co dziwniejsze, grzejnik grzał ? ;)))

    Jeżeli podłączyli do ciepłej, to dlaczego miałby nie grzać?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2009-03-26 22:10:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemysław Szalbierz" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:gqgs2v$5r5$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Podzielnik jest na odparowywanie cieczy, więc działa cały czas, nawet w
    > lecie :)

    Dokladnie. Oczywiscie mowa o typowych w Polsce stosowanych.

  • 20. Data: 2009-03-27 06:12:10
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@g...com>

    > Użytkownik "Przemysław Szalbierz" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:gqgs2v$5r5$1@news.task.gda.pl...

    > Dokladnie. Oczywiscie mowa o typowych w Polsce stosowanych.

    Tam widać na zdjęciu, że nie jest to żaden elektroniczny.

    pozdrawiam

    Przemek