  • Data: 2012-06-05 01:27:09
    Temat: po co iglaki
    Od: " Gil" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, Ludzie po co sadzicie te durne iglaki koło domu na działkach jak z tych
    drzew nie ma żadnego porzytku. Wysoko rosną, zacieniają okna. I jeszcze nie
    można ich samemu wyciąć po 10-ciu latach
    W polskiej tradycji jest koło domu sad. Z drzewami owocowymi co umilają oko w
    maju i dają owoc w lipcu, sierpniu.
    Na swojej działce koło domu wyciąłem wszystko 10 lat temu i tylko nasadziłem
    drzewka owocowe.
    Teraz tylko chodzę koło nowych drzew owocowych. Formuję korony a kwiaty opylam
    roztworem z pokrzyw co usuwa robaki i mszyce.
    W tym dobrym roku będę miał gruszki, morele, papierówki, malinówki, śliwki
    węgierki oraz stare antonówki i szare renety.
    Ludzie, wywalcie te iglaki co wam markety wmawiają i sadżcie owocowe aby
    cieszyć się kwiatem i owocem.