  • Data: 2009-05-05 16:29:31
    Temat: podloga na gruncie - poziom chudziaka
    Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie

    Czytam, ogladam, studiuje wybrany projekt i porownuje go z tym co
    wyczytalem w literaturze.
    Tym razem chodzi o wykonanie podlogi na gruncie.

    W wiekszosci publikacji jako prawidlowe wykonanie wymienia sie:
    - wykonanie piaskowej zageszczonej podsypki pod chudy beton
    - wylanie chudego betonu o grubosci np. 10 cm
    - folia
    - styropian + izolacja
    - wylewka

    To co jest czesto podkreslane to ze chudy beton powinien sie LICOWAC ze
    scianami fundamentowymi.

    Natomiast w projekcie mam ewidentnie, ze chudziak jest ponizej gornego
    poziomu scian. Oto link do schematu:
    http://picasaweb.google.com/Marek.Dobrucki/ProjektDo
    Oceny#5332375141956506434

    Dopiero styropian na chudym betonie wraz z izolacja licuje sie ze sciana.

    Bardzo odpowiada mi takie rozwiazanie, gdyz nie kurczy mi sie wysokosc
    sufitu na parterze. Jedynie wylewka na styropianie znajduje sie powyzej
    poziomu fundamentow.
    Jednak dlaczego w literaturze jest polecane cos innego?

    Jesli mozecie to prosze oswieccie mnie.

    pozdrawiam
    Marek