  • 41. Data: 2013-09-10 20:47:51
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Czekam dalej na link do sensownej pompy za 7k. Cos kolega Myjk zamilkl :)
    pozdr.

    może takie, ma ktoś zainstalowane?

    gruntowa
    http://allegro.pl/pompa-ciepla-7kw-gruntowa-geotermi
    a-fvat-cop-4-i3539524085.html

    powietrzna
    http://allegro.pl/pompa-ciepla-12kw-copeland-evi-grz
    anie-chlodzenie-i3524173162.html

  • 42. Data: 2013-09-10 21:47:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2013 20:47:51 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > gruntowa
    >
    > http://allegro.pl/pompa-ciepla-7kw-gruntowa-geotermi
    a-fvat-cop-4-i3539524085.html

    Typowy chinczyk - do kupienia za 3k pln u zrodla. Dlugo nie pociagnie:)
    No i za slabe - pisalem o cenie za pompe 9kW, a nie 5kW.

    > powietrzna
    >
    > http://allegro.pl/pompa-ciepla-12kw-copeland-evi-grz
    anie-chlodzenie-i3524173162.html

    Powietrzne mnie nie interesuja zupelnie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2013-09-10 21:57:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2013 20:47:51 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

> [...]

    Swoja droga popatrz na wage - 75kg. Moja mimo ze jest nawet mniejsza wazy
    150kg (!). O czym to swiadczy? ;) Juz widze co tam w srodku siedzi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2013-09-10 22:02:59
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 września 2013 21:47:30 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > No i za slabe - pisalem o cenie za pompe 9kW, a nie 5kW.

    anie-chlodzenie-i3524173162.html

    > Powietrzne mnie nie interesuja zupelnie :-)

    Oczywiście testowałeś tą pompę przez 15 lat i w tym czasie pięć razy sprężarkę
    wymieniali.

  • 45. Data: 2013-09-10 22:07:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2013 22:02:59 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Oczywiście testowałeś tą pompę przez 15 lat i w tym czasie pięć razy sprężarkę
    wymieniali.

    To chinczyk - serio trzeba cos jeszcze dodawac? :-)
    Jakosc wymiennikow, grubosc rurek, zastosowany material.
    Chinczyki sa zupelnie poza jakakolwiek kategoria - chcesz to kupuj i uzywaj,
    ja bym ich najgorszemu wrogowi nie polecil :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2013-09-10 22:22:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 września 2013 22:07:41 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Chinczyki sa zupelnie poza jakakolwiek kategoria - chcesz to kupuj i uzywaj,
    >
    > ja bym ich najgorszemu wrogowi nie polecil :-)

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Sprężarka nazywa się Panasonic. Nie masz
    absolutnie żadnego doświadczenia i informacji o tej pompie ciepła a rżniesz eksperta.
    Jesteś ekspertem ale od gumowych dzwonków i giętkich parasoli. jakie to teraz proste
    zeby stwierdzić ze coś jest kiepskiej jakości. Chińskie i wszystko wiadomo. Kutasa
    daje sobie w talarki pociąć że Twoja sprężarka jest tak samo chińska jak ta w pompie
    z Allegro. Kto wie czy czasami w tej samej fabryce nie była zrobiona. Cudownie
    zwiększono jej jakość i cenę przyklejając nalepkę.

  • 47. Data: 2013-09-10 22:31:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2013 22:22:34 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    z Allegro. Kto wie czy czasami w tej samej fabryce nie była zrobiona. Cudownie
    zwiększono jej jakość i cenę przyklejając nalepkę.

    A Ty juz po raz n-ty mylisz pojecia "sprezarka" i "pompa ciepla".

    Moja sprezarka NIE jest wyprodukowana w Chinach. Tamta pompa (w calosci) -
    owszem. Nie musze zagladac nawet do srodka, dokladnie ten szit kupisz na
    alibabie ponizej 3k pln. Juz pisalem - chcesz to kupuj, ja bym nie
    zaryzykowal :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2013-09-10 22:39:42
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 września 2013 22:31:56 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > owszem. Nie musze zagladac nawet do srodka, dokladnie ten szit kupisz na
    >
    > alibabie ponizej 3k pln. Juz pisalem - chcesz to kupuj, ja bym nie

    Co za różnica ze nie w Chinach jak w Tajlandii albo Hondurasie.

  • 49. Data: 2013-09-10 22:59:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-10 21:57, Adam pisze:

    a-fvat-cop-4-i3539524085.html

    > Swoja droga popatrz na wage - 75kg. Moja mimo ze jest nawet mniejsza wazy
    > 150kg (!). O czym to swiadczy? ;) Juz widze co tam w srodku siedzi :-)

    Oj Adam...
    Wiesz dlaczego mozna dac sobie w talarki pociac?
    Bo nie dziala. :-DDDD

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2013-09-10 23:09:38
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 września 2013 22:59:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Oj Adam...
    >
    > Wiesz dlaczego mozna dac sobie w talarki pociac?
    >
    > Bo nie dziala. :-DDDD
    >

    > Pozdro.. TK

    Bo działa, stawiam jedną z cenniejszych rzeczy jaką mam. Taki pewny jestem swojego.