    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: pompa - kanalizacja - łazienka i toaleta
    Date: Mon, 08 Mar 2010 10:41:10 +0100

    Witajcie,

    Kilka dni temu pytałem o możliwość przeniesienia pralki poza łazienkę.
    Wówczas m.in. polecono pompę, która zapewni przewyższenie ~5m.

    Zainteresowałem się tym teraz, ponieważ otwór w pionie kanalizacji
    jest nieco wyżej od posadzki, co powoduje, że WC, czy też wanna, czy
    prysznic muszą znaleźć się na od 10 do 15cm podwyższeniu. Nie muszę
    pisać, jak jest to kłopotliwe. Myśleliśmy o przebudowie kanalizacji,
    jednak niestety nie jest to możliwe, stąd szukam innych rozwiązań.
    Czy pompa mogłaby być w tej sytuacji rozwiązaniem idealnym?

    Jaką pompę moglibyście polecić?

    Rozumiem, że aby działać, musi być podłączona do sieci elektrycznej, w
    związku z czym pobiera prąd. Czy jest to zauważalne w kosztach?

    Pozdrowienia,
    Rafał