  • 161. Data: 2009-07-20 19:21:30
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Hmm, wielu fotografów specjalizujących się w aktach ma ok 50 lat i

    no to jestem jeszcze za młody :)

  • 162. Data: 2009-07-20 20:41:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > kiki wrote:
    > prawdopodobnei normalnie okradasz wykonawców a to co opowiadasz to sa
    > konfabulacje rodzące sie w twoim chorym umyśle.

    Dajcie spokój z tą obrona "wykonawców" Olejcie solidarność zawodową i
    popierajcie metody Kikiego(mam tu na myśli sposób rozliczania i wymagania
    wobec wykonawców bo w innych kwestiach miewam zdanie rozbieżne z Kikim).
    Przecież Kiki cudów nie wymaga- on tylko chce aby było zrobione prawidłowo.
    A panowie wykonawcy zamiast krytykować i partaczy to jeszcze ich bronicie.
    Jest to w waszym interesie przecież a jednak czasami mam wrażenie że
    świadomy inwestor to Wam nie bardzo pasuje.
    Ciekawie mnie Marku czy ty byś zapłacił za tak odwaloną robote jak u
    Kikiego?- a na fotkach pieknie widać co i jak.

    Kris

  • 163. Data: 2009-07-20 20:44:47
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > gówno prawda kiki ale mogę ci sprzedać te certyfikowane podpórki do
    > złoconych przewodów po 2000 E sztuka, w końcu do kościoła ludzie też
    > chodzą i trzeba ich wiarę uszanować wiec ktoś może w audioszamaństwo
    > wierzyć, jego sprawa jego portfel :)

    Ty się nie śmniej, bo już miałem okazję wieszać tandetne przewody
    mikrofonowe na krzesełkach na scenie, żeby pozbyć się efektu mikrofonowania
    przewodu. Scena była zbita z desek i dość mocno dudniła podczas chodzenia po
    niej, a na dodatek wpadała w rezonans od głośników basowych powodując
    przenoszenie się dźwięku na leżący na niej kabel mikrofonowy. W efekcie tego
    całość się sprzęgała, ale zamiast pisku wytwarzając buczenie. W ostatnim
    kroku desperacji wpadłem na pomysł, żeby kable mikrofonowe powiesić na
    oparciach krzeseł i o dziwo pomogło :D

  • 164. Data: 2009-07-20 20:47:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Co zaś się tyczy Marka - to obejrzałem te zdjęcia i uważam, że czego jak
    > czego, ale o obrzydzeniu to nie może być tam mowy, a dziewczynki niczego
    > sobie :)

    Kwestia gustu.
    Albo małolaty faktycznie albo upozowane na małolaty, a pozatym jakieś
    niedożywione takie;)))
    Ale jak to mówią: "Nie mój cyrk, nie moje małpy"
    Mam nadzieję jednak że te wszystkie "artystki" są pełnoletnie.

    Kris

  • 165. Data: 2009-07-20 21:17:28
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Kwestia gustu.
    > Albo małolaty faktycznie albo upozowane na małolaty, a pozatym jakieś
    > niedożywione takie;)))

    Pozorowanie nieletności to taka sama pedofilia jak fotografowanie
    nieletnich.
    Trudno określiś ze zdjęć ile rozebrane nastolatki mają faktycznie.

  • 166. Data: 2009-07-20 21:19:09
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Ciekawie mnie Marku czy ty byś zapłacił za tak odwaloną robote jak u
    > Kikiego?- a na fotkach pieknie widać co i jak.

    Jakby małolata się nie umyła przed pozowanie do zdjęć to pewnie nie :-)

  • 167. Data: 2009-07-20 21:49:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ile lat miały te dziewczynki, które fotografowałeś?
    > Czy ładnie to tak wykorzystywać kobiety do poniżających zdjęć? Chciałbyś
    > żeby twoja córka sie rozbierała za pieniądze i do zdjęć z nią ktoś miał
    > erekcje?

    O matko Kiki, kobiece cialo jest po prostu piekne i tyle, trzeba byc pedalem
    zeby tego nie zauwazac. Dla czego go nie pokazywac?
    Chyba znowu wkrecasz.

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2009-07-20 21:51:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Wolę żeby córka skończyła medycynę albo prawo :-)

    Ty sobie wolec mozesz a ona i tak zrobi co zechce. :-))

    Pozdro.. TK

  • 169. Data: 2009-07-20 21:56:29
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Jakby małolata się nie umyła przed pozowanie do zdjęć to pewnie nie :-)

    To sie robi zalosne.

    Pozdro.. TK

  • 170. Data: 2009-07-20 22:14:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Dajcie spokój z tą obrona "wykonawców" Olejcie solidarność zawodową i
    > popierajcie metody Kikiego(mam tu na myśli sposób rozliczania i wymagania
    > wobec wykonawców bo w innych kwestiach miewam zdanie rozbieżne z Kikim).

    To nie koniecznie musi byc tak.
    Kiki usiluje kryc sie za telewizorem uparcie twierdzac, ze osobowosc i kim
    sie jest nie ma znaczenia w dyskusji. Krytyki nie bierze do siebie, bo ona
    jest do posta nie tworcy. Takie nie wiadomo co niby. To nie prawda i srednio
    inteligentny czlowiek nie moze tego nie zauwazyc. Na przestrzeni pewnie juz
    roku mozna zauwazyc pewne stale cechy. Powyzsza dyskusja tez daje pewien
    obraz. Mozna by uznac, ze to dobra zabawa i wszystko co powiedziane na temat
    zdjec to tylko wkret zeby dopiec Markowi. Ale nie jest tak do konca. Komu
    przyszlo do glowy szukac informacji na temat Marka w sieci? Kto podja temat
    w ten sposob piszac o niedomytych malolatach?
    Mimo ze to moze i dobra zabawa, ale pewnych cech nie sposob sie wyzbyc,
    chyba ze jest sie specjalista, raczej nie w tym przypadku. Kluczem calej
    zabawy sa skojarzenia do ktorych mozna dopowiedziec sobie reszte z wiekszym
    czy mniejszym marginesem.
    A zatem skad wiadomo, ze ekipy pracujace u Kikiego nie robia tego
    specjalnie, bo maja spore "ale" do pracodawcy??
    To wszystko wydaje sie tak jak pisze Kiki i w skutkach z pewnoscia takie
    jest, ciekaw bylbym takze przyczyn, ale nie bardzo mnie interesuja z grubsza
    i tak wiem. To nie jest zaden przytyk dla Kikiego zeby bylo jasne, ot
    spojzenie z innej strony.

    Pozdro.. TK