  • 171. Data: 2009-07-20 23:07:06
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: q...@s...org

    To prawda. Pompa ciepła nie zarobi nigdy na siebie. Kupujesz ją jak nie masz na
    co wydać pieniędzy lub jesteś szalonym ekologiem. Pompa ciepła opłaca sie w
    krajach gdzie część jej kosztu jest refundowana. Jest tak w Szwecji na pewno. U
    nas to fanaberia.

  • 172. Data: 2009-07-21 05:06:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomoœci

    > O matko Kiki, kobiece cialo jest po prostu piekne i tyle, trzeba byc
    > pedalem zeby tego nie zauwazac.

    Maniek, maniek nie tak szybko, nawet ped...ups mezczyzna (?) o preferencji
    homoseksualnej ponosc widzi - ino facet mu bardziej podchodzi - tako rzecze
    niejaki Raczek co sie ujawnil nie tak dawno (jako, ze gejostwo dodaje
    ostatnio social pointsow, w kazdym razie w mediach i rozrywce tak jest).

  • 173. Data: 2009-07-21 05:20:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:

    > Ty się nie śmniej, bo już miałem okazję wieszać tandetne przewody
    > mikrofonowe na krzesełkach na scenie, żeby pozbyć się efektu
    > mikrofonowania przewodu. Scena była zbita z desek i dość mocno
    > dudniła podczas chodzenia po niej, a na dodatek wpadała w rezonans od
    > głośników basowych powodując przenoszenie się dźwięku na leżący na
    > niej kabel mikrofonowy. W efekcie tego całość się sprzęgała, ale
    > zamiast pisku wytwarzając buczenie. W ostatnim kroku desperacji
    > wpadłem na pomysł, żeby kable mikrofonowe powiesić na oparciach
    > krzeseł i o dziwo pomogło :D

    wiesz z długimi liniami niskonapięciowymi to jest inna para kaloszy, tutaj
    są prawdziwe problemy ze słabymi kablami i to już żadne audio voodo nie
    jest, muszą być dobre złącza, z dobrym stykiem, dobrze polutowane przewody
    itd...

    moga sie pojawiś sprzężania i mikrofonowanie.

  • 174. Data: 2009-07-21 05:22:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > ciepła opłaca sie w krajach gdzie część jej kosztu jest refundowana.
    > Jest tak w Szwecji na pewno. U nas to fanaberia.

    jeszcze raz.

    koszt pompy powietrze woda Altherma Daikina to ok 20000 do 23000 złotych,
    średni cop sezonowy to ok 3 czyli koszt grzania wyjdzie porówywalnie lub
    taniej od gazu. Jak nie ma wogóle gazu to innej alternatywy niema.

  • 175. Data: 2009-07-21 05:24:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    "Popierajcie metody kikiego" - tekst miesiaca.

> [...]
    > Mimo ze to moze i dobra zabawa, ale pewnych cech nie sposob sie wyzbyc,
    > chyba ze jest sie specjalista, raczej nie w tym przypadku. Kluczem calej
    > zabawy sa skojarzenia do ktorych mozna dopowiedziec sobie reszte z
    > wiekszym czy mniejszym marginesem.
    > A zatem skad wiadomo, ze ekipy pracujace u Kikiego nie robia tego
    > specjalnie, bo maja spore "ale" do pracodawcy??
    > To wszystko wydaje sie tak jak pisze Kiki i w skutkach z pewnoscia takie
    > jest, ciekaw bylbym takze przyczyn, ale nie bardzo mnie interesuja z
    > grubsza i tak wiem. To nie jest zaden przytyk dla Kikiego zeby bylo jasne,

    Juz o tym pisalem, gdyby kiki tylu ludziom nie zaplacil jak sie chwali to
    przeciez juz dawno by mu zrobili krzywde, no chyba, ze kolega kiki to
    osobnik bez karku ze zlotem na klacie (prosilem go wielokrotnie o fotkie
    niestety nie zamiescil). Ale wtedy i tak mialby problem skad brac ekipy
    przeciez takie rzeczy sie rozchodza. Mam wrazenie, ze sporo koles po prostu
    fantazjuje - mlodzi chlopcy na grupie dzieki temu odbieraja go jako
    macho-przewodnika-stada i chyba o to mu chodzi.

    BTW Tematem kabli glosnikowych rozbawil mnie ostatecznie

  • 176. Data: 2009-07-21 06:43:26
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:h42p4l$478$1@news.interia.pl...

    > "Popierajcie metody kikiego" - tekst miesiaca.

    To nie żadne "metody kikiego" - to standard:

    Pójdziecie do kina w którym nie odbędzie się seans- zażądacie zwrotu
    cen biletu czy nie?

    Wynajmiecie sprzątaczkę która rozmaże tylko brud - zapłacicie czy nie?

    Zamówicie obraz przedstawiający dom w poświecie księżyca, a namalują
    Wam (bo taki koncept miał artysta) wielką różową i owłosioną pupę
    zwistającą nad domem - zapłacicie czy nie? (no to może zły przykład bo
    może trafiło by to w Wasze gusta - jeśli tak to zamieńcie pupę na coś
    co by Wam się nie spodobało)

    Zamówicie kanapki z kawiorem a dostaniecie z kiełbasą - zapłacicie czy
    nie?

    To chyba więc normalne że jak człowiek nie dostanie tego co chciał to
    i nie zapłaci. I ma do tego święte i niepodważalne prawo. Czemu więc
    uważacie że w budowlance miało by być inaczej? Tylko dlatego że ową
    budowlanką sami się paracie? Taka moralność kalego (kali ukraść krowę
    to dobrze, kalemu ukraść krowę to źle)?
    Ja sam już 3 ekipom nie zapłaciłem i jakoś do rękoczynów nie doszło...
    Bo aby doszło do rękoczynów musiała by być jawna niesprawiedliwość, a
    tymczasem oni sami czują że spaprali. Jeden uciekł odemnie w takim
    pośpiechu że kilka wartościowych narzędzi zostawił, a teraz nawet nie
    odbiera telefonów. Gdybym nawet chciał mu zapłacić to nie miałbym jak.
    ;-)

    Oczywiście że osobowość fizjonomia i tożsamość nie powinna mieć
    znaczenia w dyskusji. W dyskusji ważne są tylko argumenty...
    Nie bardzo więc rozumiem więc Twoją wypowiedź. Czy masz pretensje że
    kiki chce zachować anonimowość w sieci? To normalne i robi tak wielu
    (w tym ja i Ty). To dlatego że nieanonimowe wpisy mogą być łatwo
    odszukane i stanowić nawet zagrożenie dla dyskutanta. Nie mówię tu o
    jakimś zagrożeniu fizycznym (pobicie itp) choć i to mogło by się
    zdążyć, ale np o przypadek odszukania wpisów przez obecnego lub
    przyszłego pracodawcę, przez potencjalnego złodzieja itp. Wystarczy
    trochę wyobraźni... Zresztą sam jesteś niejako anonimowy....

    To chyba zdrowy objaw...
    ;-)
    Problem raczej z tymi co wszystko biorą do siebie...

    No ja na ten przykład... robi tak też pewnie większość świadomych
    użytkowników sieci.
    To jest w ramach poszukiwania np. Troli....
    ;-)
    Faktem jest że gdyby kiki nie podrzucał fotek swojej budowy to
    uznałbym go za Trola. No chyba że jest to Trol genialny i zdjęcia nie
    są z jego posesji ...
    ;--)

    Kiki ma w ogóle problem z "myciem"... niedomyte małolaty , niedomyci
    robotnicy itp.
    ;-)

    Nie można mieć "ale" do pracodawcy jak się go nie zna. Gdyby mieli
    jakieś "ale" od samego początku to by nie przyszli do niego. A tak
    przychodzą pełni zapału (bo na początku zawsze tak jest) i ... partolą
    od początku. No a potem są "ale" (no bo nie rozumieją dlaczego wymaga
    się od nich tego co było ustalone z nimi wcześniej) i przysłowiowe
    "paragony". Sam podobne sytuacje przeżywałem więc wiem jak to jest.

> [...]
    > przeciez juz dawno by mu zrobili krzywde, no chyba, ze kolega kiki to
    > osobnik bez karku ze zlotem na klacie (prosilem go wielokrotnie o fotkie

    Nawet gdyby tak było to (jak słynne tłumaczenie przysłowia łacińskiego
    mówi) "i Herkules dupa gdy narodu kupa". Więc gdyby się zawzięli to by
    mu wtłukli. Ale tak nie zrobią bo sami wiedzą że nabroili...
    ;-)

    > Ale wtedy i tak mialby problem skad brac ekipy
    > przeciez takie rzeczy sie rozchodza.

    No ja też nie zapłaciłem i się nie rozeszło ... pewnie sami się
    wstydzą tego co zrobili więc nie rozpowiadają...

    > Mam wrazenie, ze sporo koles po prostu
    > fantazjuje

    Też mi się tak wydawało, ale te zdjęcia ... musiała to by być genialna
    mistyfikacja.
    ;-)

    Choć poglądy i postawy reprezentowane przez kikiego są dla mnie
    kulturowo obce, to w kwestii kondycji polskiej budowlanki mam podobne
    zdanie. Zanim rozpocząłem budowę było zupełnie inaczej. "Fachowiec" to
    brzmiało dumnie, a teraz niestety brzmi durnie...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 177. Data: 2009-07-21 06:48:58
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Jakby małolata się nie umyła przed pozowanie do zdjęć to pewnie nie :-)

    Kiki ja o Twoich fotkach pisałem- fotkach pokazujacych spartaczona
    robotę.;))

    Krzysiek

  • 178. Data: 2009-07-21 07:02:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > "Popierajcie metody kikiego" - tekst miesiaca.

    Uważasz więc że należy płacić za spartaczoną robote, panów robotników
    głaskać po główkach i cieszyć się że wogóle przyszli.
    Za zniszczone przez nich materiały też ich nie obciążac bo to to Jaśnie
    Panowie Wykonawcy robiący tak od lat.

    > Juz o tym pisalem, gdyby kiki tylu ludziom nie zaplacil jak sie chwali to
    > przeciez juz dawno by mu zrobili krzywde,

    Nic by mu nie zrobili a nauczka sie przyda takim Panom- u drugiego
    inwestora może zaczną myśleć w trakcie roboty
    A zresztą za co miał im płacić. Na fotkach widać efekty ich pracy.
    Inna sprawa że u Kikiego jakos wyjątkowo dużo tych "super" ekip. Jednak jak
    pojeżdzić po okolicy i przypatrzeć się pracy róznych ekip to często ciekawe
    rzeczy mozna zaobserwować.
    Widok z wczoraj- panowie na dosyć sporym domu wylewali wieniec na "raty".
    Zaszalowany mają cały dom dookoła zbrojenie ułożone ale wczoraj betonu
    nakrecili tylko do szalunku na jednej scianie- 17,00 fajrant. Trzy pozostałe
    pewnie skończą dzisiaj- a może dzisiaj drugą ściane a jutro trzecią.;)

    Krzysiek

  • 179. Data: 2009-07-21 07:31:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    >Nawet gdyby tak było to (jak słynne tłumaczenie przysłowia łacińskiego
    >mówi) "i Herkules dupa gdy narodu kupa". Więc gdyby się zawzięli to by
    >mu wtłukli. Ale tak nie zrobią bo sami wiedzą że nabroili...

    Mozliwosci jest wiele, a to czy wiedza, ze zrobili zle to wcale nie takie
    pewne. Obstawiam, ze wiekszosc z nich mialaby "sluszne poczucie krzywdy".

    >No ja też nie zapłaciłem i się nie rozeszło ... pewnie sami się
    >wstydzą tego co zrobili więc nie rozpowiadają...

    A kto mowi o "raz nie zaplacilem"?

    >Też mi się tak wydawało, ale te zdjęcia ... musiała to by być genialna
    >mistyfikacja.

    Skup sie, mowa o metodach kikiego nie budowlancow.

  • 180. Data: 2009-07-21 08:05:31
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > rzecze niejaki Raczek co sie ujawnil nie tak dawno (jako, ze gejostwo
    > dodaje ostatnio social pointsow, w kazdym razie w mediach i rozrywce tak

    Hehe, moze i tak jest. Trudno mi sie wypowiadac w tym temacie z racji
    nieprzezytych wrazen.

    Pozdro.. TK