  • 1. Data: 2012-02-02 17:15:17
    Temat: program do projektu
    Od: "yapann" <y...@p...pl>

    jakiego programu wygodnie będzie użyć do zaprojektowania np. zabudowy
    mebloweji? (w 3d oczywiście)
    - czy sketchup się sprawdzi?

  • 2. Data: 2012-02-02 17:18:49
    Temat: Re: program do projektu
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup

    >jakiego programu wygodnie będzie użyć do zaprojektowania np. zabudowy
    >meblowej? (w 3d oczywiście)
    >- czy sketchup się sprawdzi?

    Tak. Bardzo fajny program. Warto poświecić godzinkę aby się z nim zapoznać a
    dalej to już bajka.
    Robiłem w nim niedawno projekt mebli do pokoju i projekt grilo-wędzarni.
    Super sprawa

  • 3. Data: 2012-02-02 17:39:21
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

> [...]
    > dalej to już bajka.
    > Robiłem w nim niedawno projekt mebli do pokoju i projekt grilo-wędzarni.

    a rozrysowuje płyty do cięcia? I uwzględnia grubosci okleiny? Bo do tej pory to ja w
    corelu takie rzeczy :-) Ino 3d nie było :-)

    b.

  • 4. Data: 2012-02-02 18:16:41
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >a rozrysowuje płyty do cięcia?

    Niestety nie.
    Do rozkroju korzystam z gościnności:
    http://www.plyta-meblowa.pl/rozkroj/
    Później wydruk przedstawiam w lokalnym sklepie u siebie i mi tną i oklejają

    >I uwzględnia grubosci okleiny?
    Nie.
    To narzędzie śluzy bardziej do zrobienia 3D wizualizacji a nie dokładnych
    projektów. Ale do wiaty już mi się przydało, do zabudowy przedpokoju,
    projektu grilo wędzarni i kilku innych rzeczy

    >Bo do tej pory to ja w corelu takie rzeczy :-) Ino 3d nie było :-)
    U mnie korela niet

  • 5. Data: 2012-02-03 19:02:00
    Od: "yapann" <y...@p...pl>

    "Kris" <k...@W...PL> wrote in message
    > Tak. Bardzo fajny program. Warto poświecić godzinkę aby się z nim zapoznać
    > a dalej to już bajka.

    pięknie - zrobiłam projekt,
    ino 'nie da się' pokolorować elemetów - wylewam 'farbę' z wiadra na element
    i nic - może jakas podpowiedź plase? (mam otwarte okienko 'Materials' ->
    wybieram kwadracik z materiałem/kolortem -> przenoszę mysz nad element
    (kursor z wiaderkiem jest) -> klik na elemencie -> I NIC).

  • 6. Data: 2012-02-03 19:09:03
    Od: "yapann" <y...@p...pl>

    "yapann" <y...@p...pl> wrote in message
    > pięknie - zrobiłam projekt,
    > ino 'nie da się' pokolorować elemetów

    w kilka sekund po wysłaniu s.o.s już się koloruje' :] (nie pytajcie mnie
    jak - odblokowałam jakąś warstwę czy co.... -w każdym razie jak widać
    wysłanie posta było niezbędne by zadziałało :))) ).
    Fajny programik.