  • 11. Data: 2011-06-14 15:25:15
    Temat: Re: prośba o ocenę prac budowlanych
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "brunet.wp" <b...@g...com> wrote in message
    news:8265a30d-3564-4ad7-964f-c04c34c56f11@z33g2000yq
    b.googlegroups.com...
    Witam,

    http://imageshack.us/f/837/p1040709j.jpg/
    Tu bym prosił zdjęcie wejścia na wprost tak żeby obejmowało dach. Trzeba to
    w tej chwili ocieplić. Już teraz. Później będzie po zawodach.

  • 12. Data: 2011-06-14 15:26:58
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "brunet.wp" <b...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    Witam,

    http://imageshack.us/f/841/p1040710j.jpg/
    No i te fugi - porażka. Szkoda dobrego materiału żeby tak murować.

  • 13. Data: 2011-06-14 15:31:02
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message
    >W dniu 2011-06-14 17:16, kiki pisze:

    > Pytanie:
    > Jak wysoko ma sięgać ten styropian? Na krokwiach leży folia. Czy
    > styropianu dać więcej czy równo z górną krawędzią krokwi?

    Do samej folii go dać. Nawet folie przykleić żeby się nie miotała.

  • 14. Data: 2011-06-14 18:57:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    brunet.wp wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam prośbę o ocenę prac budowlanych. Czy widać na tych zdjęciach
    > jakieś wielkie, znaczące błędy ekipy budowlanej? Mam nadzieję, że nie,
    > a jeśli są, to jakie? Zdjęć jest niewiele, ale zapewne wprawne oko
    > fachowca będzie w stanie od razu zauważyć jakość prac i poziom ekipy.
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/195/p1040711af.
    jpg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/841/p1040710j.j
    pg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/837/p1040709j.j
    pg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/268/p1040708a.j
    pg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/806/p1040707.jp
    g/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/31/p1040706j.jp
    g/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/7/p1040705et.jp
    g/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/691/p1040704q.j
    pg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/541/p1040703e.j
    pg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/832/p1040702y.j
    pg/
    > http://imageshack.us/photo/my-images/15/p1040701q.jp
    g/

    musisz zburzyć dom i postawić od nowa...

    masz spękane wieńce dom ci się rozejdzie, tynki pospadają, kury przestaną
    nieść jaja, żona odejdzie z listonoszem...

    Ku drukarkę fiskalną i zacznij drukować paragony do płacenia wykonawcom.

    :)

  • 15. Data: 2011-06-14 18:58:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Witam,
    >

    > http://imageshack.us/f/841/p1040710j.jpg/
    > No i te fugi - porażka. Szkoda dobrego materiału żeby tak murować.

    może otynkować tynkiem szlachetnym przed styropianem ;-)

  • 16. Data: 2011-06-14 19:48:48
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 14 Cze, 20:57, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > nieść jaja, żona odejdzie z listonoszem...
    >
    > Ku drukarkę fiskalną i zacznij drukować paragony do płacenia wykonawcom.

    To nie mój dom. Ja dopiero zaczynam (mam nadzieję że z początkiem
    lipca), zaś ten ten dom który widać na zdjęciu jest budowany przez
    ekipę, która będzie budowała również mój dom. Dlatego też pytam o
    ewentualne niedoróbki, których generalnie chyba nie ma za dużo -
    aczkolwiek ta relacja fotograficzna jest dosyć skąpa. Dzięki za opinie.

  • 17. Data: 2011-06-15 08:45:56
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Jako, ze ta sama ekipa ma budowa ci dom, to tym bardziej warto skrzystać
    z uwag kikiego. Tym bardziej, że to nic nie kosztuje Cie jeszcze
    bo dom dopiero będziesz budował.

    Ja się spoźniłem i kilka tysięcy poszło przez partactwo budowlańców

    Pewnie ta ekipa jak by budowała z porothermów to dokładnie
    tak samo by zakończyła te szczyty, dlatego warto zwrocić im uwagę

  • 18. Data: 2011-06-15 10:39:09
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 14-06-2011 o 11:54:52 brunet.wp <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > a jeśli są, to jakie? Zdjęć jest niewiele, ale zapewne wprawne oko
    > fachowca będzie w stanie od razu zauważyć jakość prac i poziom ekipy.

    Brak ocieplenia fundamentu/ław a już zasypane, tutaj będzie ciągło,
    potem po nogach bo ściana na dole będzie przemarzać w skrajnym przypadku.
    Podobnie nadproża i wieńce powinny być dodatkowo docieplone 5cm styro,
    wtedy betonu będzie 19cm a nie 24, wytrzymałości to niewiele zmienia
    bo wieńca i tak się nie liczy, a to 19cm i 4 pręty zbrojenia to i tak
    jest 'czapka z daszkiem' :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2011-06-15 20:02:10
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 15 Cze, 12:39, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Brak ocieplenia fundamentu/ław a już zasypane, tutaj będzie ciągło,

    Dlaczego sądzisz, że brak ocieplenia fundamentów?

> [...]
    > wtedy betonu będzie 19cm a nie 24, wytrzymałości to niewiele zmienia
    > bo wieńca i tak się nie liczy, a to 19cm i 4 pręty zbrojenia to i tak

    Rozmawiałem o tym z majstrem. Powiedział, że 5cm to może być za dużo i
    kierownik się nie zgodzi, ale 2 cm może spokojnie zrobić. Również
    nadproża. Wtedy w moim przypadku będzie ocieplenie 17cm przy betonie,
    a w pozostałych miejscach 15cm.

    O ociepleniach szczytów też rozmawiałem z majstrem. Powiedział, że
    zostawia 10cm na ocieplenie wełną. Czy 10cm wystarczy czy trzeba
    ocieplić grubszą warstwą? Wełna czy styropian?

  • 20. Data: 2011-06-15 20:05:16
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    On 15 Cze, 10:45, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Jako, ze ta sama ekipa ma budowa ci dom, to tym bardziej warto skrzystać
    > z uwag kikiego. (...)

    Oczywiście, że tak - te uwagi są bardzo cenne. Kikiego zresztą czytam
    od wielu miesięcy.

    Jak będę stawiał swój dom, to chętnie poczytam opinie na temat
    fachowości wykonania.