  • 11. Data: 2014-01-12 21:09:16
    Temat: Re: przyłacze wodne - ile to kosztuje
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 20:57:16 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > z tym planem to chodzi o to ze masz samowole budowlanďż˝ :-)
    Widocznie niezbyt dokładnie prawo budowlane czytałeś albo rutyna Cię gubi.

  • 12. Data: 2014-01-12 21:13:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Sratatata. Ty teoria a praktyka co innego. Wolny rynek jest do tego
    > kryzys

    jaki kurna kryzys człowieku? :)

  • 13. Data: 2014-01-12 21:20:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 21:13:59 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jaki kurna kryzys cz�owieku? :)
    Przypomnij Sobie 2007/2008 rok;)
    Widze po fakturach firm/moich klientów- obroty spadły i i to znacznie.
    Ceny usług(w budowlance przynajmniej) równiez.

  • 14. Data: 2014-01-12 22:01:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 12 Jan 2014 12:20:54 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Przypomnij Sobie 2007/2008 rok;)
    > Widze po fakturach firm/moich klientów- obroty spadły i i to znacznie.
    > Ceny usług(w budowlance przynajmniej) równiez.

    a wiesz ile kosztowało wykopanie rowu w średniowieczu? Ten kryzsy to ma
    juz setki lat

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-01-12 22:09:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:01:04 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a wiesz ile kosztowało wykopanie rowu w średniowieczu?
    Nie wiem. Ale skoro to w tym wątku jest 20mb to zarówno w średniowieczu jak i terz
    taki rowek jedne chłop w pół dnia wykopie;)

  • 16. Data: 2014-01-12 22:27:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >Widocznie niezbyt dokładnie prawo budowlane czytałeś albo rutyna Cię gubi.

    no to na jakiej podstawie prawnej budowałeś? :-)

    b.

  • 17. Data: 2014-01-12 22:42:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 22:27:04 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > no to na jakiej podstawie prawnej budowa�e�? :-)
    Wiem że dzisiaj emocje bo WOSP (i też trochę się z córą nachodziłem) ale chyba wyżej
    pisałem że budowałem na podstawie PB(prawo budowlane);)
    Kierbud wypisał/podpissał, PINB zatwierdził/papier wydał czyli jstem bardziej święty
    od papieża;)

  • 18. Data: 2014-01-12 23:07:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

> [...]
    >chyba wyżej pisałem że budowałem na podstawie PB(prawo budowlane);)
    >Kierbud wypisał/podpissał, PINB zatwierdził/papier wydał czyli jstem

    ja nie mówie ze ci sie ktos przyczepi - ale zgodnie z prawem ma być
    wrysowany przebieg przyłacza na aktualnej mapie zasadniczej i zrobiony zud.
    Na podstawie tych kwitów można budować. Rozumiem ze własnie to zostało tu
    nazwane "planem".

    b.

  • 19. Data: 2014-01-12 23:26:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 23:07:44 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ja nie m�wie ze ci sie ktos przyczepi - ale zgodnie z prawem ma by�
    > wrysowany przebieg przy�acza na aktualnej mapie zasadniczej i zrobiony zud.
    A czytałeś PB?
    > Na podstawie tych kwit�w mo�na budowa�. Rozumiem ze w�asnie to >zosta�o
    tu nazwane "planem".
    Nie wiem co zostało nazwane "planem" ale wszystkie formalności spełniłem i nie
    musiałem napełniać instalacji ACE czy innym chlorem jak ktoś tu pisał i płacić 400zł

  • 20. Data: 2014-01-13 08:31:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

    >A czytałeś PB?

    Owszem, z tego zyje. Chcesz mi zasugerować ze sie myle? :-)
    http://www.gunb.gov.pl/dziala/pliki/przylacza.pdf Zwróc uwage trzeba
    dotrzymac przepisów geodezyjnych, a te m.in. nakazują zrobic zud.

    b.