  • 121. Data: 2011-06-01 06:51:24
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:is3ne5$nic$1@opal.futuro.pl...
    > Ja robiłem to samo... za drugim razem :-)
    > Mędrcy zawsze powiedzą, że nie potrzeba, bo tak nigdy nie robimy i już :-)

    Adam po Twoich postach już za młotem wyburzeniowym sie ogląda i będzie strop
    kuł i robił od nowa.

    Krzysiek

  • 122. Data: 2011-06-01 10:38:02
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 31-05-2011 o 22:08:49 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> wrote in message

    > A to spoko, to tylko troszkę zmyje. Będzie chropowaty. Trzeba go będzie
    > zamieść za kilka dni, bo bedzie widoczny piasek i drobne kamyki.
    > Szkoda tej folii tylko. Zawsze trzeba dawać folię bo albo słońce albo
    > deszcz.

    Nie, no nie mogę z tym gościem. Nic nie zmyje!! Ani odrobinki nie zmyje i
    nic z powodu tego deszczu nie schropowacieje!

    --
    PZDR
    Shaman

  • 123. Data: 2011-06-01 10:52:31
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-05-31 23:43, kiki pisze:

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Ja robiłem to samo... za drugim razem :-)
    > Mędrcy zawsze powiedzą, że nie potrzeba, bo tak nigdy nie robimy i już :-)

    Powiedzą, że trzeba.... ale tak jak na rys np. tym.... :
    http://www.budnet.pl/Lawy_fundamentowe,Fundamenty,a=
    1193.html

    szczerze sie dziwie koledze, że przejmuje sie temperaturą hydratacji
    cementu, i skurczem termicznym a nie zauważa elementarnych spraw... ;)

    Michał

  • 124. Data: 2011-06-01 11:19:34
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Shaman" <s...@o...com> wrote in message news:op.vwd7toy54limig@sioux...
    Dnia 31-05-2011 o 22:08:49 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    >Nie, no nie mogę z tym gościem. Nic nie zmyje!! Ani odrobinki nie zmyje i
    >nic z powodu tego deszczu nie schropowacieje!

    Gdyby padało od razy to by zmyło. Wtedy nie było informacji o czasie
    zalewania i kiedy był deszcz.

  • 125. Data: 2011-06-01 15:00:12
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Jak tam ławy ?

  • 126. Data: 2011-06-01 18:12:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-06-01 17:00, kiki wrote:
    > Jak tam ławy ?

    Jutro będą zdejmować szalunki. Zrobię fotki całych ław.
    Nic jak do tej pory się nie pojawiło. Zero rys. Nie widać nigdzie śladów
    zacierania ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 127. Data: 2011-06-02 02:04:29
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4de68101@news.home.net.pl...

    > Jutro będą zdejmować szalunki. Zrobię fotki całych ław.
    > Nic jak do tej pory się nie pojawiło. Zero rys. Nie widać nigdzie śladów
    > zacierania ;-)

    Czyli udało ci się poprzez zmniejszenie dolnej otuliny, takie oszukiwanie
    siebie samego, bo chyba zbrojenie w ławie powinno byc symetryczne, bo ława
    może się uginać w dół w górę jak grunt schnie i namaka. Ale dobre i to co
    masz :-)
    Już teraz to nic wiecej się nie stanie. Jedynie rysy skyrczowe ale one są
    takie drobne jak drobne pomarszczenia. Po bokach tylko ewentualnie zobaczysz
    braki wibrowania.
    Przynajmniej robiąc strop będziesz już wiedział i dopilnujesz żeby jednak
    wibrowali w czasie lania z węża. Ten gość z tych twoich filmów tak niezbyt
    się do tego przykładał.

    Ale ciesz się, że chociaż coś udało się uratować.

  • 128. Data: 2011-06-02 06:17:30
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Ale ciesz się, że chociaż coś udało się uratować.

    kiki, policz ile wydałby bez sensu gdyby posłuchał twoich panikarskich rad :)

    b.

  • 129. Data: 2011-06-02 06:29:29
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-02 08:17, Budyń pisze:
    > Użytkownik "kiki"<k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >

    > kiki, policz ile wydałby bez sensu gdyby posłuchał twoich panikarskich rad :)

    za to wyprodukowałby 'najlepsze' ławy swiata...... ;)

    michał

  • 130. Data: 2011-06-02 06:30:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Ale ciesz się, że chociaż coś udało się uratować.

    > kiki, policz ile wydałby bez sensu gdyby posłuchał twoich panikarskich rad
    > :)

    1000 na 5m3 betonu może i mniej. Tu budujesz z desek więc tobie fundamenty w
    ogóle nie sa potrzebne. Na rozlanym chudziaku postawisz :-)