  • 41. Data: 2013-11-20 08:08:32
    Temat: Re: rozmowy działkowców
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-19 22:38, k...@o...pl pisze:
> [...]
    nawet czary z przetrzymaniem jej w lodówce, nie dały mi tej niesamowitej ilości soku
    o ktorej słyszałam

    > pewnie ;)

    jeszcze coś, tylko, że nie ma tam żyżnej i urodzajnej gleby, więc może to się wcale
    nie uda ;(

    > no, więc właśnie. Ja musiałam jej trochę poszukać.
    > A fajnie jest, gdy w ogródku jest zielono i jeszcze można zebrać owoce, Na razie
    mam wielkie orzechy, tzn drzewa, bo orzechy to wiewiórki wyniosły.
    > Teraz będę myśleć co dalej
    > :)
    I co będziesz jeść jak głód będzie? - patrz głód w Mołdawii w 1946 roku
    - kto miał orzechy to przeżył

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 42. Data: 2013-11-20 23:10:18
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-20 08:08, SJS pisze:
    > W dniu 2013-11-19 22:38, k...@o...pl pisze:
    (...)
    > I co będziesz jeść jak głód będzie? - patrz głód w Mołdawii w 1946 roku
    > - kto miał orzechy to przeżył

    Jakie to szczęście, że zaczęły owocować moje orzechy włoskie.
    :-)

    Krycha
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 43. Data: 2013-11-21 22:03:16
    Od: k...@o...pl

    W dniu środa, 20 listopada 2013 08:08:32 UTC+1 użytkownik SJS napisał:

    > I co będziesz jeść jak głód będzie? - patrz głód w Mołdawii w 1946 roku
    >
    > - kto miał orzechy to przeżył

    teraz ja dzielę się z wiewiórkami
    może potem one się ze mną podzielą
    ;)

    kiwiko

  • 44. Data: 2013-11-21 22:05:02
    Od: k...@o...pl

    W dniu środa, 20 listopada 2013 23:10:18 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

    > (...)

    > Jakie to szczęście, że zaczęły owocować moje orzechy włoskie.
    >
    > :-)
    jak długo czekałaś?

    kiwiko

  • 45. Data: 2013-11-21 22:32:25
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-21 22:03, k...@o...pl pisze:

    > teraz ja dzielę się z wiewiórkami
    > może potem one się ze mną podzielą
    1 1/2 wiewiórki to całkiem dobra porcja mięsa

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 46. Data: 2013-11-23 22:09:32
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-11-21 22:05, k...@o...pl pisze:
    (...)

    > jak długo czekałaś?

    Dziewięć lat.

    Krycha.

  • 47. Data: 2013-11-25 02:46:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 23:34:26 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Zasadniczo w sklepach nigdy nie widziałem możliwości kupienia owoców pigwy.

    Przedwczoraj kupiłam w K&M - w Starej Miłosnej. Drogie.
    --
    XL

  • 48. Data: 2013-11-25 07:59:16
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-25 02:46, Ikselka pisze:

    > Przedwczoraj kupiłam w K&M - w Starej Miłosnej. Drogie.

    Witam na "włosciach"

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 49. Data: 2013-11-25 15:43:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Nov 2013 07:59:16 +0100, SJS napisał(a):

    > Witam na "włosciach"

    Hej :-)
    A, mam trochę do powiedzenia tutaj - m.in. melonami się muszę (via photo)
    moimi pochwalić, co po nich teraz już nie ma śladu... :-)
    --
    XL