  • 11. Data: 2011-10-24 16:53:34
    Temat: Re: sufot podwieszany - projekt
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-24 18:18, Adam pisze:
    > Te 100 pln to bedzie wyrzucone 100 pln w bloto. Standardowe mocowania
    > w zyciu sie nie odepna - chyba ich nigdy nie probowales odpiac :)
    > Ciezar kg je "docisnie". Nic nie ma prawa spasc. Widzialem na fotach
    > jak gosc pokazywal jaka maja nosnosc zwykle profile na wieszakach
    > obrotowych co 60cm - gosc wazacy dobre 90kg CHODZIL po jednym takim
    > profilu i nic sie nie stalo ;)
    > pozdr.

    Ja się nie obawiam, że odepnie mi się profil główny od wieszaka
    obrotowego bo ten do profila cd60 przykręcę pchełkami.

    Obawiam się, że pod obciążeniem izolacji (ekofibru/wełny w granulacie)
    odepną mi się łączniki krzyżowe, czyli, że spadnie mi na głowę dolna
    warstwa profili cd60 wraz z regipsem.

    Chodzi o taki układ:
    http://pl.pl.allconstructions.com/f/image/filename/0
    /1/12267/12.jpg

    Niejakiemu piczmanowi coś takiego spadło, szczęśliwie nie na głowę.
    Tylko, że jemu właśnie odpięły się wieszaki obrotowe od górnych profili
    CD - obciążał ten sufit granulatem wełny o grub. 50cm a miejscami nawet
    więcej :-/

    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2011-10-24 17:02:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Paź, 18:53, quent <x...@x...com> wrote:

> [...]
    > Tylko, że jemu właśnie odpięły się wieszaki obrotowe od górnych profili
    > CD - obciążał ten sufit granulatem wełny o grub. 50cm a miejscami nawet

    Piczmanowi? Moze za rzadko dawal tych wieszakow albo kupil jakies
    dziadowskie. Ja sie sam na swoich profilach nie raz wieszalem rekami,
    coprawda za ciezki nie jestem (~70kg) ale obciazalem punktowo w
    roznych miejscach i jakos sobie nie wyobrazam zeby to mialo puscic.
    Rob zgodnie z wymaganiami systemu i bedzie OK, czyli rozstaw glownych
    max 100cm, rozstaw nosnych max 40cm. A najlepiej minimalnie jeszcze
    zagescij i musi byc dobrze :) Jak przykrecisz blaszkami jak radzi kiki
    profil nosny do profila glownego (bo profila nosnego do samego
    lacznika krzyzowego nie przykrecisz - nie ma miejsca) to cala ta
    dwupoziomowosc sufitu straci sens - bo o to wlasnie chodzi ze to ma
    byc polaczenie ktore sie moze przesuwac, a jak je skrecisz to nic sie
    nie bedzie moglo przesuwac. I bedzie pekac.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2011-10-24 18:33:50
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanka do Pana odnośnie rozprowadzenia rur do wentylacji - bo wygląda
    to bdb:

    1) Czy są to gotowe zaizolowane rury ? Jeżeli nie, jak to zostało zrobione ?
    2) CZy w miejscach zgięć rur stosował pan kolanka, czy elastyczne rury po
    prostu były zaginane?
    3) Czy w miejscach przejścia przez ścianę stosował pan piankę + izolację,
    czy tylko pianka + rura ?
    4) Gdzie kupowane było - prośba o odpowiedź, jeżeli dotyczy
    woj.mazowieckiego :) Może być na prive.

    pzdr
    Bogdan

  • 14. Data: 2011-10-24 18:43:55
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-24 20:33, Bogdann pisze:
    > 1) Czy s? to gotowe zaizolowane rury ? Je?eli nie, jak to zosta?o zrobione ?

    Nie wiem czy są takie.
    Moje były izolowane na miejscu - owijane 3cm lamelą wełny mineralnej,
    taka mata co od strony zewnętrznej jest powleczona srebrną folią.

    > 2) CZy w miejscach zgi?? rur stosowa? pan kolanka, czy elastyczne rury po
    > prostu by?y zaginane?

    Kolanka. Na nawiewach kolana były 45st. a wyciągi 90st.
    Rury - wszystkie sztywne.

    > 3) Czy w miejscach przej?cia przez ?cian? stosowa? pan piank? + izolacj?,
    > czy tylko pianka + rura ?

    U mnie kanały opierają się na ścianach działowych. Ewentualnie ścianki
    były lekko podcinane.

    > 4) Gdzie kupowane by?o - pro?ba o odpowied?, je?eli dotyczy
    > woj.mazowieckiego :) Mo?e by? na prive.

    Niestety, kompletnie inny rejon kraju.

    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2011-10-24 19:12:48
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4ea5980f@news.home.net.pl...

    > Ja się nie obawiam, że odepnie mi się profil główny od wieszaka obrotowego
    > bo ten do profila cd60 przykręcę pchełkami.

    Ty tam mędrców nie słuchaj :-) Oni zawsze tak robią, od 25 lat panie tak
    robię :-)
    Widziałeś problem na zdjęciach więc się zastanó jak to wzmocnić.

  • 16. Data: 2011-10-24 19:16:19
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4ea59535$1@news.home.net.pl...

    > O to jest myśl. Dam po dwa....
    > Ale klej po co, i gdzie?

    Skleisz ze sobą dwie łapki i później skręcisz jeszcze. Sa kleje w takich
    karuszach jak silikony.
    No i musisz dać podwójne płyty regipsowe dwa razy 12-tki.
    Później wsypiesz bez strachu.

  • 17. Data: 2011-10-24 19:17:25
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    y.googlegroups.com...

    > Czy styropian kleją na rameczkę jak należy ?

    >Ostatnio bylem u znajomych - skonczyli im elewacje robic. Patrze -
    >dookola domu - na gorze - w okolicy murlaty, co 2-3m kratki
    >wentylacyjne (wystajace normalnie na zewnatrz). Pytam co to?
    >Wentylacja styropianu :) No niezle..

    Ti jest ostatnie stadium głupoty budowlanej :-)

  • 18. Data: 2011-10-24 19:17:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-24 21:12, kiki pisze:
    > Ty tam mędrców nie słuchaj :-) Oni zawsze tak robią, od 25 lat panie tak
    > robię :-)
    > Widziałeś problem na zdjęciach więc się zastanó jak to wzmocnić.

    Wszystko się zgadza ale Piczman wysypał na to ponad pół metra wełny.
    Ja planuję mieć średnio 35cm ekofibru.

    Jest jeszcze jedno, o czym pisał Adam. Mianowicie jakość łączników.
    Widziałem ostatnio noname w leroy-merlin i nie wzbudzały zaufania.
    Mam tu taką hurtownię która handluje tylko Knauf-em. Jutro się do nich
    przejadę i pokukam.

    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2011-10-24 20:19:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:

    > Ty tam mędrców nie słuchaj :-) Oni zawsze tak robią, od 25 lat panie
    > tak robię :-)
    > Widziałeś problem na zdjęciach więc się zastanó jak to wzmocnić.

    pokaż nam to w oficjalnych zaleceniach producenta to ci uwierzymy...

  • 20. Data: 2011-10-24 22:07:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 24 Paź, 21:17, quent <x...@x...com> wrote:

> [...]
    > Widziałem ostatnio noname w leroy-merlin i nie wzbudzały zaufania.
    > Mam tu taką hurtownię która handluje tylko Knauf-em. Jutro się do nich

    Ano. Tak zrob :) A po zlozeniu profili do kupy poprostu sie na co
    drugim zawies i pobujaj - zobaczysz ze na to moznaby wpuscic stado
    malp i nic by sie nie stalo ;-)
    pozdr.

    --
    Adam