  • 21. Data: 2011-10-25 06:43:38
    Temat: Re: sufot podwieszany - projekt
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-24 21:16, kiki pisze:
    > Skleisz ze sobą dwie łapki i później skręcisz jeszcze. Sa kleje w takich
    > karuszach jak silikony.
    > No i musisz dać podwójne płyty regipsowe dwa razy 12-tki.
    > Później wsypiesz bez strachu.

    Widzę, że knauf ma w ofercie wkręty do regipsów o długości 7 cm. Tyle
    powinno wystarczyć aby od dołu skręcić oba profile przez łącznik krzyżowy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2011-10-25 07:41:09
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 20:43:55 +0200, quent napisał(a):

    > Kolanka. Na nawiewach kolana były 45st. a wyciągi 90st.
    > Rury - wszystkie sztywne.

    Stosowałeś rury stalowe czy z tworzywa?

    --
    ŁC
    Ja się nie lenię, ja odpoczywam na zapas

  • 23. Data: 2011-10-25 15:26:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 25 Paź, 08:43, quent <x...@x...com> wrote:

    > Widzę, że knauf ma w ofercie wkręty do regipsów o długości 7 cm. Tyle
    > powinno wystarczyć aby od dołu skręcić oba profile przez łącznik krzyżowy.

    Wiesz po co sie robi dwupoziomowy ruszt? Po to zeby mogl pracowac -
    nosne niezaleznie od glownych. A Ty go chcesz skrecic na stale :) Rob
    jak chcesz ale wyrzucasz kase w bloto, robisz wbrew zaleceniom
    producentow systemu, nic nie wzmacniasz, a jeszcze bardziej psujesz -
    taki sufit bedzie Ci pekal :) Ale Kiki bedzie zadowolony, fakt :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 24. Data: 2011-10-25 16:58:36
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    bb.googlegroups.com...
> [...]

    > producentow systemu, nic nie wzmacniasz, a jeszcze bardziej psujesz -
    > taki sufit bedzie Ci pekal :) Ale Kiki bedzie zadowolony, fakt :D

    Nie wiadomo czy producent zdaje sobie sprawę z tego co produkuje.
    W instrukcjach jest wiele napisanego, a zwykle to za mało. Jak pazzka
    budyniu - 4 porcje, a sam zjadam jedno opakowanie.
    Mnie wypinały się profile na skosach w czasie napraw. Musiałem dokładać
    grzybki i czasami dawać jakieś wzmocnienie, bo by spadło.

  • 25. Data: 2011-10-26 06:33:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-10-25 09:41, ŁC wrote:

    > Stosowałeś rury stalowe czy z tworzywa?

    Stalowe

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2011-10-26 06:54:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:4ea65a92$...@n...home.net.pl... Widzę, że knauf ma w ofercie
    >wkręty do regipsów o długości 7 cm. Tyle powinno wystarczyć aby od dołu
    >skręcić oba profile przez łącznik krzyżowy.

    Narobisz sobie tylko kłopotów "usztywniając" w ten sposób stelaż.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 27. Data: 2011-10-26 06:59:46
    Od: quent <x...@x...com>

    Jeszcze jedno mnie zastanawia.
    Po co daje się na wszystkich ścianach wokół na jednym poziomie profil
    ud30 skoro profile główne są na innym poziomie niż nośne?

    Widziałem też taką instrukcję, która dla rusztu krzyżowego kazała dawać
    po dwa profile ud30 wokół, jeden nad drugim.

    Nie lepiej dać wokół ale na innych poziomach?
    Np. 2 równoległe dla profili głównych wyżej a na prostopadłych ścianach
    - 2 równoległe niżej dla profili nośnych.

    Jak to widzicie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2011-10-26 15:03:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 26 Paź, 08:59, quent <x...@x...com> wrote:
    > Jeszcze jedno mnie zastanawia.
    > Po co daje się na wszystkich ścianach wokół na jednym poziomie profil
    > ud30 skoro profile główne są na innym poziomie niż nośne?

    Nic to zapewne nie zmienia pod wzgledem wytrzymalosci a robota jest
    latwiejsza :)
    pozdr.

    --
    Adam