  • 11. Data: 2009-12-14 01:25:04
    Temat: Re: suszenie ręczników w łazience
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:1ocon5wpvmy1a.1surg0vdyhzvm$.dlg@40tude.net...
> [...]
    Zwłaszcza,

    > To może mi powiesz, co się dzieje z wilgotnym powietrzem z tego pudła?
    > --
    >
    > Ikselka.

    Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

  • 12. Data: 2009-12-14 01:39:29
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    > "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > suwakiem -

    > podobnej
    > Zwłaszcza,

    > Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

    http://www.allegro.pl/item852130847_super_suszarka_d
    o_ubran_suszy_w_2h.html

    Powietrze "idzie" na pomieszczenie, urządzenie jak widać nie jest
    przywiązane, a jedynie podłączone kablem do sieci.

  • 13. Data: 2009-12-14 01:54:42
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Dobra wentylacja.
    > --
    >
    > Ikselka.

    Zawsze możesz błyskawicznie skrócić czas suszenia. Wystarczy szmatę
    zanurzyć w spirytusie, a następnie wywiesić po wykręceniu w przewiewnym
    miejscu...
    Tak jak to robi się z firankami stylonowymi po praniu - zanurza w
    denaturacie, w którym zachodzi wybielanie chemiczne i optyczne, oraz
    pobranie wody przez denaturat i rozwieszenie firan na miejscu przewiewnym,
    gdzie po paru minutach (odparowanie spirytusu) są całkowicie suche (żeby
    jeszcze nie te pirydyny)...

  • 14. Data: 2009-12-14 09:38:17
    Od: mk <d...@t...pl>

    Mam normalny pomysł: grzejnik drabinkowy wpięty w co lub(i) z grzałką
    elektr.
    Pdr. M

  • 15. Data: 2009-12-14 13:06:17
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 02:25:04 +0100, Prawusek napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

    Nie musze - umiem zrozumiec za pierwszym razem, nawet zanim przeczytam
    dokładnie, bo zwykle "skanuję" tekst.
    I nie dlatego pytam, że nie rozumiem, lecz aby zwrócić na coś uwagę: wilgoć
    nie jest usuwana z pomieszczenia, pomieszczenie się zawilgaca, wilgoć
    wchodzi w ściany i przy niesprawnej (no tak, skoro normalnie ręczniki nie
    schną) wentylacji mamy potem pogorszenie się warunków i piękny grzyb.
    --

    Ikselka.

  • 16. Data: 2009-12-14 13:08:02
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Dec 2009 02:54:42 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
    > Tak jak to robi się z firankami stylonowymi po praniu - zanurza w
    > denaturacie, w którym zachodzi wybielanie chemiczne i optyczne, oraz

    Na jakiej zasadzie??? Bardzo świetne ;-PPP

    > i rozwieszenie firan na miejscu przewiewnym,
    > gdzie po paru minutach (odparowanie spirytusu) są całkowicie suche (żeby
    > jeszcze nie te pirydyny)...

    Jasne, to może w Chanel nr 5 - będzie w dodatku jeszcze pachniało... :->
    --

    Ikselka.

  • 17. Data: 2009-12-14 13:15:20
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
    > Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

    Oklepane drabinki grzeją łazienkę
    i suszą ręczniki. Są dobre i praktyczne.
    Ty masz ogrzewanie podłogowe, którym
    możesz się pochwalić przed rodziną
    nic im nie wspominając, że jest dużo
    gorsze niż oklepane drabinki :P.

    --
    Yozwig

  • 18. Data: 2009-12-14 13:17:19
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Oklepane drabinki grzeją łazienkę
    > i suszą ręczniki. Są dobre i praktyczne.
> [...]

    Zapomniałem dodać, że warto by pompę
    ciepła z odwiertami za 250 000 zł
    jeszcze dokupić do tej podłoguffki,
    byłoby bardziej new-trendy i nie oklepane :P
    Bo Ty klasę masz, nie?

    --
    Yozwig

  • 19. Data: 2009-12-14 13:51:59
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wchodzi w ściany i przy niesprawnej (no tak, skoro normalnie ręczniki nie
    > schną) wentylacji mamy potem pogorszenie się warunków i piękny grzyb.

    Czyżby ten człowiek nie wiedział dlaczego?

  • 20. Data: 2009-12-14 13:53:08
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message

    > Na jakiej zasadzie??? Bardzo świetne ;-PPP

    > Jasne, to może w Chanel nr 5 - będzie w dodatku jeszcze pachniało... :->
    > --
    >
    > Ikselka.

    Proste, bezwodny (prawie) alkohol etylowy ciągnie wodę jak smok... :-)))