  • Data: 2013-03-10 18:40:25
    Temat: szpalety okien zimą
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kolejny problem.
    Potrzebuję wyrównać szpalety pod montaż okien. Ściana z Ytong,więc ma
    ubytki w miejscach gdzie producent wymyślił uchwyty, dodatkowo
    pióro-wpust, więc nie ma mowy o prostej ścianie.
    Jako że montaż jest z taśmami, potrzebuję gładką, mocno związaną
    powierzchnię (zagruntowaną, ale to już drobiazg).

    Pytanie jest więc takie, czym to osiągnąć w obecnych warunkach
    pogodowych? Temperatury oscylują w nocy w okolicach zera, a mają jeszcze
    niżej spaść. Mogę trochę z montażem poczekać, ale nie za długo, więc nie
    mam pewności czy warunki pogodowe się znacząco poprawią.

    Pomyślałem o kleju Ytong ale w wersji zimowej. Producent gwarantuje
    skuteczność do -5. Może coś innego?

    Poradźcie proszę.

    Irek.N.
    ps. montaż na równo ze ścianą, o ile to ma znaczenie