  • 1. Data: 2009-09-24 16:05:48
    Temat: tektura pod parkiet
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    W całej skandynawii nawet pod panele nie daja pianki tylko tekture. Pod
    parkiet też kleją płaty tektury aby wyrównać podłogę. U nas tylko samopoziom
    wszyscy chcą robić a to drogie,.
    Czy z technologią z tekturą ktoś sie spotkał w Polsce?

  • 2. Data: 2009-09-24 17:51:34
    Temat: Re: tektura pod parkiet
    Od: spp <s...@o...pl>

    Rafał pisze:

> [...]
    > wszyscy chcą robić a to drogie,.
    > Czy z technologią z tekturą ktoś sie spotkał w Polsce?

    Miałem ułożone panele w kuchni na tekturze.
    Żadnych problemów przez 10 lat, potem sprzedałem mieszkanie i w zasadzie
    nie wiem co się dzieje. :)

    --
    sppp

  • 3. Data: 2009-09-24 18:03:42
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >samopoziom wszyscy chcą robić a to drogie,.
    > Czy z technologią z tekturą ktoś sie spotkał w Polsce?

    Na chłopski rozum panele to podłoga pływająca, a parkiet kleisz do podłoża.
    A co się stanie jak tektura sie rozwarstwi? Klepki pofruną.

  • 4. Data: 2009-09-24 20:24:05
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > wszyscy chcą robić a to drogie,.
    > Czy z technologią z tekturą ktoś sie spotkał w Polsce?

    A ja obawialbym sie tego, na co narzekaja drogowcy - tam w pazdzierniku
    temperatura spada ponizej zera i tak trzyma do konca kwietnia (wiec jest
    raczej "sucho"), a u nas ciagle w okolicach zera i "wilgoc". Tektura
    moze tego nie wytrzymac (asfalt na drogach nie daje rady...)

    Pozdro

    Maseł

  • 5. Data: 2009-09-25 07:33:15
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    koledzy słusznie Ci piszą

    to inny klimat, chodzi o częstotliwość przejścia przez zero

    solidność

    koszty.........

    zauwaz, ze całe USA jest na drewnie zbudowane........ u nas to sie nazywa
    barakami, u nich domami. Jedynie klasa wyzsza mieszka w murowanych
    domach............ w Polsce paradoksalnie uwazam poziom solidnosci
    budownictwa jest akurat na bardzo dobreym poziomie.

    nie zawsze to co skandynawskie jest dobre......... nie zawsze nawet to co
    niemieckie jest dobre -wiele ich rozwiazan np kanalizacyjnych jest
    nieprzydatnych bo jednak mają inne strefy przemarzania - a to raptem
    kilkaset kilometrów na zachód.

    --

    Sebastian