  • 1. Data: 2009-01-27 07:09:57
    Temat: POŚ eksploatacja
    Od: z...@f...pl

    Witam. Jak wygląda u Was sprawa opróżniania osadnika POŚ?. Jak często
    opróżniacie, ile osadu i jakiej konsystencji jest ten osad?. Pytam dlatego, że
    mieszkam w domu już trzy lata a osadu ani centymetra. Sprawdzałem niedawno długą
    łatą i wyraźnie uderzyła o dno. Nie wiem co o tym myśleć. Faktem jest, że oprócz
    papieru toaletowego i naszych efektów przemiany materii, nic tam nie wrzucamy.
    Wszelkie odpady organiczne kompostujemy. Mieszkają dwie osoby na stałe a w
    weekendy goście. Jakie macie doświadczenia?. Aha, co miesiąc dosypuję bakterie
    BIO7 Entretien Osadniki. Pzdr

  • 2. Data: 2009-01-29 06:26:23
    Temat: Re: POŚ eksploatacja
    Od: z...@f...pl

> [...]
    > weekendy goście. Jakie macie doświadczenia?. Aha, co miesiąc dosypuję bakterie

    ..może dzisiaj jakaś odpowiedź..?. Pzdr