  • 1. Data: 2009-01-26 15:24:18
    Temat: zarowki energoosczedne
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    Witam.
    Czy ktos moze mi powiedziec czym poza wygladem , nazwa i ceną roznia sie
    ponizsze zarowki ?
    http://allegro.pl/item528983853_zarowki_energooszcze
    dne_philips_softone_16_75w.html
    http://allegro.pl/item532844051_philips_energy_saver
    _14w_75w_wysylka_0zl.html

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2009-01-26 15:54:19
    Temat: wyzynarka
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    od razu zapytam o jakas dobra i tania wyzynarke
    niedroga ( 100zł ?)
    chyba ze za100zl dobrej nie kupie to do200zł.

    do wlasnego uzytku przy wykanczaniu domu. ( panele , deski itp )

  • 3. Data: 2009-01-26 15:55:10
    Temat: Re: wyzynarka
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 16:54:19 +0100, Wojtek napisał(a):

    > do wlasnego uzytku przy wykanczaniu domu. ( panele , deski itp )

    wyRZynarka :)
    kup dowolną, nawet najtańszą i dobre brzeszczoty do niej

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-26 15:55:39
    Temat: Re: zarowki energoosczedne
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 16:24:18 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Czy ktos moze mi powiedziec czym poza wygladem , nazwa i ceną roznia sie
    > ponizsze zarowki ?

    Strzelam, że barwą światła. Niektóre mają cieplejszą, inne zimniejszą.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-01-26 15:57:32
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Czy ktos moze mi powiedziec czym poza wygladem , nazwa i ceną roznia sie
> [...]

    Tak na pierwszy rzut oka ze zdjęć to:

    a) mocą 16W vs 18/14W (? - co innego na zdjęciu co innego w opisie)
    b) i zapewne klasą energooszczędności (te 3U powinny mieć klasę A)
    c) deklarowaną przez producenta trwałością (10Y vs 8Y) - choć trudno
    to będzie zweryfikować ;)

    poza tym za mało danych:
    - mogą różnić się temp. barwową światła
    - mogą różnić się czasem/sposobem zapłonu i osiągnięcie 'pełnej' światłości
    - mogą mieć różną wartość strumienia świetlnego
    - zapewne będą się różniły rozmiarem (co w wypadku zamkniętych kloszy
    jest dosyć ważne, czasem te 1,5 cm robi różnicę ;)

    Generalnie tych 3U nie ma aktualnie w katalogu Philips Poland, co
    niekoniecznie
    musi je dyskwalifikować ;). Zapewne Philips podpisał z E-ON (dystrybutor
    energii
    w Niemczech) jakąś umowę ramową i zalali tym rynek u sąsiadów, co przełożyło
    się
    na dostępność tych _świetlówek_ na Allegro.
    Janusz Pawlinka

  • 6. Data: 2009-01-26 15:59:10
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > Witam.
    > Czy ktos moze mi powiedziec czym poza wygladem , nazwa i ceną roznia sie

    te droższe mają jeszcze dodatkową bańkę szklaną i wyglądają jak zwykła
    żarówka, nie rażą też tak w oczy podczas świecenia, gdy są odsłonięte

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 7. Data: 2009-01-26 16:00:41
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > od razu zapytam o jakas dobra i tania wyzynarke
    > niedroga ( 100zł ?)
    > chyba ze za100zl dobrej nie kupie to do200zł.

    Falcon-tech. Za te pieniadze bardziej niz przyzwoite narzedzia. A jak ktorej
    odejdzie to krainy szczesliwych narzedzi, to sie bez stresu kupuje nowe i
    pracuje dalej po dwoch dniach, a nie dwoch tygodniach.

    > do wlasnego uzytku przy wykanczaniu domu. ( panele , deski itp )

    Jezeli deski/panele to nie wyzynarka a pilarka.

    sz.

  • 8. Data: 2009-01-26 17:34:18
    Od: "tbud" <a...@a...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:glkn7i$k5j$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > nowe i pracuje dalej po dwoch dniach, a nie dwoch tygodniach.

    > Jezeli deski/panele to nie wyzynarka a pilarka.

    Ja polecam Skila dobrze służyła mi przy wykańczaniu domu.

    ---
    Nie wiesz gdzie pojechać
    www.atrakcyjnaturystyka.pl

  • 9. Data: 2009-01-27 06:03:29
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    OUPS :/ sorki "RZ"

  • 10. Data: 2009-01-27 06:43:47
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    > Ja polecam Skila dobrze służyła mi przy wykańczaniu domu.

    A ja NIE polecam Skila. Owszem wyrzynarka chodzi ale zepsuł sie uchwyt
    brzeszczotów. Jest on na click a nie na śrubę.
    Najpierw uchyt się blokował i nie można było wyjąć brzeszczota a
    później przestał trzymać. Następną wyrzynarkę kupie z normalnym
    uchwytem.
    Pzdr
    QbaB