  • 1. Data: 2009-04-07 18:36:00
    Temat: tynk zewnętrzny - jakiej firmy?
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    Witam
    Było juz co nieco na grupie o tynkach ale temat chyba niewyczerpany.
    Wydaje mi sie że oprócz rodzaju tynku warto zwrócic uwagę na
    producenta. Ostatnio pojawilo się wiele nowych marek pod którymi
    sprzedawane sa tynki i nie wiadomo co wybrać.

    Czy możecie polecic jakiś producentów i ewntualnie firmy sprzedające
    te tynki?

    Pzdr
    QbaB

  • 2. Data: 2009-04-08 05:07:52
    Temat: Re: tynk zewnętrzny - jakiej firmy?
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Witam
    > Było juz co nieco na grupie o tynkach ale temat chyba niewyczerpany.
    > Wydaje mi sie że oprócz rodzaju tynku warto zwrócic uwagę na
    > producenta.

    Mamy firmę wykonawczo - handlującą ;) - przetestowaliśmy wiele różnych
    produktów różnych producentów...

    Atlas - odpada
    Kreisel - odpada
    Tytan - odpada
    Astex - odpada
    Baumit - może być - plusem jest to że wszystkie kolory są w 1 cenie,
    natomiast zużycie wychodzi bardzo duże - przez to już nie jest tak różowo
    Bolix - aktualnie jedzimy tylko na tym tynku - warto troszkę dopłacić do kg
    produktu, natomiast odwdziecza się niskim zużyciem materiału i bardzo dobrym
    nakładaniem i zacieraniem. Pracownicy nie chcą innego produktu teraz
    widzieć - po prostu lepiej się robi i efekt lepszy.

    > Ostatnio pojawilo się wiele nowych marek pod którymi
    > sprzedawane sa tynki i nie wiadomo co wybrać.

    Często jest tak, że jedna firma produkuje dla innej ;) - także czasem można
    kupic taki sam produkt w różnych cenach ;)

    > Czy możecie polecic jakiś producentów i ewntualnie firmy sprzedające
    > te tynki?

    wysłalem na prv.

    Pozdrawiam
    Marcin W.

  • 3. Data: 2009-04-08 09:10:10
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości

    Czy możecie polecic jakiś producentów i ewntualnie firmy sprzedające
    te tynki?

    Knauf MP75 Light

    --
    pozdrawiam