  • 41. Data: 2014-07-20 20:18:21
    Temat: Re: walka z wełnowcami
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-20 17:20, Qrczak pisze:
    > Dnia 2014-07-20 14:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Ryżyk!

    No, w dodatku pasuje do tytułu wątku - wełnowiec.

    Ewa

  • 42. Data: 2014-07-20 20:42:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    >>> http://images67.fotosik.pl/14/5a3a08b9a0a09500gen.jp

    > No, w dodatku pasuje do tytułu wątku - wełnowiec.

    Ale czy pasuje również do treści wątku. Lubi wypić?

    Jarek (jakiś on taki niewyraźny)

    --
    -- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant,
    że nie mam żadnych rozkazów co do tego kota.

  • 43. Data: 2014-07-20 20:47:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ale czy pasuje również do treści wątku. Lubi wypić?

    Wie Pan, co by się działo, gdyby lubił, prawda?
    Nie w moim ogródku!!!

    Ewa

  • 44. Data: 2014-07-20 20:49:47
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > (jakiś on taki niewyraźny)

    A niewyraźny, bo za moskitierą, która sprawdza się dość skutecznie i na
    koty, jak widać, choć niewyraźnie.

    Ewa

  • 45. Data: 2014-07-20 21:22:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > za moskitierą, która sprawdza się dość skutecznie
    > i na koty, jak widać, choć niewyraźnie.

    Wygląda jakby się chciał przekomarzać.

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2014-07-20 23:23:56
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-20 08:50, Qrczak pisze:
    > Dnia 2014-07-19 23:49, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Tak, jestem stara.

    Ja Was "kręcę", ale napisaliście dużo o zwalczaniu wełnowców na drzewach
    owocowych, a w szczególności na jabłoniach.
    Ten denaturat zamienię na jakiś bardziej spożywczy alkohol
    i przed spojrzeniem na drzewa wypiję.
    Może przestanę widzieć te wełnowce i nie będą mi przeszkadzać.
    :-)))

    Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 47. Data: 2014-07-20 23:24:39
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Wygląda jakby się chciał przekomarzać.

    Gorzej - chciałby mnie do tego zmuszać.

    Ewa

  • 48. Data: 2014-07-21 00:30:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

> [...]
    > i przed spojrzeniem na drzewa wypiję.
    > Może przestanę widzieć te wełnowce i nie będą mi przeszkadzać.

    Ja bym im to wszystko, cośmy tutaj napisali, odczytał pod drzewem.
    Z miejsca od tych słów padną. Jak muchy.

    Jarek

    --
    Uciszyłem powaśnionych i spytałem, co jeszcze mówiła im pani o poezji.
    -- Ze poezja upięksa świat!

  • 49. Data: 2014-07-21 00:32:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Gorzej - chciałby mnie do tego zmuszać.

    Jeśli facet wierzy, że coś wskóra, to ma jakieś zaćmienie.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2014-07-21 06:25:57
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    W dniu 2014-07-20 20:49, FEniks pisze:

    > A niewyraźny, bo za moskitierą, która sprawdza się dość skutecznie i na
    > koty, jak widać, choć niewyraźnie.

    U mnie moskitiery są nieco poszarpane kocimi pazurkami, ale ten "Twój"
    nie ma takiej śmiałości, by się wspinać, a i widać, ze jest starszy,
    więc bardziej stateczny. A moje rozpuściłam niemożliwie, właśnie teraz
    mała mi siedzi na ramieniu, mruczy głośno i ociera mokry zimny nosek o nos.
    --
    B.