  • 11. Data: 2009-03-24 23:09:14
    Temat: Re: wełna skalna
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    > Ty, ale gdyby sprzedawca miał cokolwiek pod czaszką to by nie został
    > ekspedientem i by nie wykonywał takiej podłej pracy :-) Czego wymagasz?
    > Inżyniera? :-)

    Podobnie sprzedawca mógłby powiedzieć, że gdyby do niego przychodzący
    klient
    miał cokolwiek pod czaszką, to używałby życia w Monte Carlo ewntualnie na
    Bahamach a nie mędrkował o jakiś syfonach czy czymś takim.

  • 12. Data: 2009-03-25 20:32:19
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    >

    > Ty, ale gdyby sprzedawca miał cokolwiek pod czaszką to by nie został
    > ekspedientem i by nie wykonywał takiej podłej pracy :-) Czego wymagasz?

    Nie, mnie wystarczy żeby wiedział dokłądnie co sprzedaje i tyle, albo aż
    tyle. Czyli kompetencji w tym co się robi.

    --
    -----
    Pozdr