    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zmywarka, długość pracy
    Date: Sun, 21 Apr 2013 09:41:02 +0200

    news:d117bb0d-04fd-4a22-8417-c710020f6fd0@googlegrou
    ps.com...

    >Do PISU się zapisz.

    W życiu...

    >Udowodniłem ze nie warto budować domu jak ktoś nie ma pieniędzy w takiej
    >ilości że niczego >sobie nie odmówi posiadając własny dom. Udowodniłem
    >również że amortyzacja kosztuje >sporo ponad tysiąc złotych miesięcznie.
    >Może dlatego stać mnie na najdłuższy program w >zmywarce że nie mam domu.

    Są tacy, których stać na to i to. To jest tak. Z lewej sąsiedzi majętni i z
    prawej sąsiedzi majętni.
    Ci z lewej wszystko kupują, praca w ogrodzie przy marchewkach byłaby ujmą.
    Ci z prawej mimo że kasy mają ze 20x więcej od tych z lewej kopią sadzą,
    plewią, przeznaczyli jakieś 3 ary na uprawę warzyw. A co byś zrobił Ty? Ty
    byś zapewne zamówił firmę ogrodniczą do uprawy i pielęgnacji warzywniaka pod
    domem bo skoro zmywarka lepiej zmywa bo program droższy, za więcej
    pieniędzy, to zapewne warzywniak lepsze da plony jak zapłacisz więcej
    pieniędzy za jego utrzymanie.

    Marek