    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: zmywarka - oszczednosci
    Date: Sun, 23 Sep 2012 22:51:01 +0200

    Czesc,

    ostatnio tak z kumplem rozmawialem na temat zmywarki i on stwierdzil,
    ze mu sie po roku zwrocila. Nie wiem ile on tam zmywa, ale cos mi nie
    tak. Ostatnio w TV byla jakas reklama, ze rocznie zaoszczedze 300 zl
    (jak se kupie i bede uzywal).

    Wiec jak to jest? Zmywarke trzeba najpierw kupic a potem uzywac i
    oszczedzac wode.....Ale zuzywamy prad, wody (troche mniej), srodki do
    mycia ..... Ma ktos jakies wyliczenia (z sieci) lub wlasne dane
    poparte praktyka?

    Przy dzisiejszej tandetnosci produkowanego sprzetu, to taka zmywarka
    zdazy sie zepus (zejsc) zanim wyjdziemy na swoje.

    Co wy na to ?

    ps. nie rozpatrujmy oszczednosci czasu i rak!

    --
    ThinkXtra