  • 131. Data: 2012-01-07 22:59:51
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:fcb1f54b-55ba-4b9c-8d45-

    > Dawalem kilka razy polskiemu morzu szanse - za mlodu tam bylo pieknie
    > ale za mlodu wymagania byly male - moznabylo spac nawet na plazy i pic
    > van gersty po 1,4 pln z plusa i bylo swietnie :) Stary dalej nie
    > jestem ale wygodnicki sie troche zrobilem i za te pieniadze co trzeba
    > tam wydac mozna pojechac w piekniejsze miejsca z gwarancja pogody.
    > Lubie nasze morze z sentymentu ale przez najblizsze pare lat nie
    > zamierzam sie tam wybrac :)

    Z cenami to z lekka przesadzaja, nie ma co gadac.
    Faktycznie pogoda jak sie trafi to jest super. Moze kiedys sie naucza liczyc
    jakos po ludzku, bo na razie to jak piszesz.
    Mimo to lubie te miejsca, moze z sentymentu i nie trzeba napierdzielac ponat
    tysiac kilosow. Dla mnie to sesc, siedem godzin, wiec ciagle blizej jak
    1500km.

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2012-01-07 23:06:53
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    g2000vbc.googlegroups.com...
    > .

    > Bankructwo Grecji i KRYZYS w Polsce to medialna sprawa.

    Tak Ci sie wydaje zdaje mi sie. Ja to czuje osobiscie.
    Ale zeby nie bylo, w Grecji zdaje sie 70% pracuje, moze pracowalo w
    publicznych instytucjach. Toz to paranoja.

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2012-01-08 07:45:20
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Tak Ci sie wydaje zdaje mi sie. Ja to czuje osobiscie.
    Nie no gorzej jest to fakt chociaż jak popatrzę na tłumy w centrach
    handlowych to sam nie wiem.
    W mojej branży obroty nie spadły na szczęście a wprost przeciwnie. Najgorszy
    był u mnie 2010 rok teraz się "odbija"
    >Ale zeby nie bylo, w Grecji zdaje sie 70% pracuje, moze pracowalo w
    >publicznych instytucjach. Toz to paranoja.

    Bo leniwi są okrutnie. Ci co obsługują turystów to ok uwijają się czysto
    ładnie bogato bez zarzutów, ale jak popatrzyłem na np. dwóch roboli którzy
    przyczepę drewna rozładowywali to szok. Sam bym ta przyczepę rozładował w
    max 1 godzinę, oni we dwóch robili to pół dnia. To samo ogrodnik którego
    pracę obserwowałem- robił ok tylko 3 razy wolniej jak np. u nas by to
    robili.

  • 134. Data: 2012-01-08 10:35:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.01.2012 Maniek4 <r...@l...pl> napisał/a:
    > Coraz bardziej mnie to po prostu wkurza, ze staje sie niewolnikiem tych
    > wszystkich potrzebnych rzeczy. Latem w niedziele biore malego na quada i
    > jezdzimy po okolicy, to lubie, bo caly tydzien praktycznie w domu od
    > wieczora do rana.

    Ale nie po lesie, mam nadzieję...?
    --
    Samotnik

  • 135. Data: 2012-01-08 10:36:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Sty, 08:45, "Kris" <k...@W...PL> wrote:

> [...]
    > handlowych to sam nie wiem.
    > W mojej branży obroty nie spadły na szczęście a wprost przeciwnie. Najgorszy

    A w mojej branzy (IT) czuc troche kryzys - wiecej klientow odchodzi z
    powodu plajty. Takich wieloletnich klientow. Nie przenosza sie do
    nikogo innego tylko poprostu zamykaja firmy. Kiedys bylo takich
    zdecydowanie mniej! Ale jest tez sporo nowych wiec nie jest tak
    zle ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 136. Data: 2012-01-08 13:27:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    .

    > Ale nie po lesie, mam nadzieję...?

    Przez las zdarza sie przejechac niestety, ale to drogi ktorymi jezdza i inni
    w sensie ciagnik rolniczy, chlop na motorze, wiec jakichs wyrzutow z tego
    powodu nie mam. Zreszta to lasy tuz przy domach, wiec zadna to puszcza.
    Miedzy lasami sa pola, wiec gdzie jezdzic.

    Pozdro.. TK

  • 137. Data: 2012-01-09 07:40:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Na prawdę warto
    Jak będę tam w okolicach to kto wie...

    > Nie zniechęcaj

    Akurat on mi tam nie przeszkadza. No może borowików dużo, ale przynajmniej
    wyasfaltowali drogę i nie muszę 4 km tłuc się po żwirowej. Teraz ciągną
    kabel szybkiego internetu i pytając mnie o zgodę przez moją działkę
    zaproponowano mi że mi zostawią przyłącze, tak na zaś. Niech leży, może się
    przydać.

    > Pięknie jest tylko okropnie drogo.
    Ach ta mentalność arabów w wyciąganiu pieniędzy nawet za wskazanie drogi do
    sracza.

    > Żal mi to mówić bo lubię Polskę.
    Ja też lubię, nie powiem że kocham bo nie da się kochac kraju w którym nie
    szanuje się jego obywateli. Kraju który doznał przez setki lat tyle
    przykrych doświadczeń bo rządzą nim ciągle sprzedawczyki.

    Marek

  • 138. Data: 2012-01-09 09:08:51
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > 3000 - 4500kWh na samo CO. Do tego trzeba doliczyc jeszcze CWU - na
    > caly rok przyjmuje sie na rodzine 4 tys kWh, czyli na miesiac 333kWh.
    > Czyli w sumie wychodzi 3300kWh - 4800kWh. A on twierdzi, ze ogrzal dom
    > przy uzyciu 1300kWh, czyli 3-4 x taniej :) Albo ma domek 60m2 albo
    > potrzebuje 25kWh/m2 - czyli ma dom pomiedzy pasywnym (15kWh), a bardzo
    > energooszczednym (~40kWh) - czyli okna trojszybowe, siedmiokomorowe,
    > docieplona plyta fundamentowa, zwarta bryla, 40-50cm welny w dachu, WM
    > z rekuperatorem etc. Jezeli jest inaczej - to poprostu klamie :)

    Oj tam oj tam.
    Nie wiesz, że spalenie 15m3 drewna przy okazji się nie liczy :)
    przecież to rekreacyjnie i dla nastroju.
    pozdrawiam
    rafał