  • 121. Data: 2012-01-07 14:40:45
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbz.googlegroups.com...

    >2,5k pln / osobe / tydzien w hotelach 5* z ultra all inclusive. Mam
    >już dosc arabusow, ichniej kultury i sposobu bycia ale za ta cene, z
    >takimi warunkami i z taka pogoda nie da sie znalezc lepszej oferty
    >zęby sie tydzien pobyczyc (jak ktos lubi).
    \
    Polecam Grecję półwysep chalcydycki np. we wrześniu byłem, warunki super,
    żarcie, picie wszystko w cenie za 9 dni wyszło nas(2+1) poniżej 6tys ale
    niczego nie brakowało.
    Chrousse Village hotel dla rodzin z dziećmi idealny. Bywałem już w różnych
    miejscach i hotelach ale ten przebił wszystko, szczególnie to że dzieci mają
    tam super opieka i mnóstwo zajęć. A all in do 24 tej a w innych hotelach do
    22 giej;)
    No i te krajobrazy- ten półwysep jest przepiękny

  • 122. Data: 2012-01-07 14:48:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    b.googlegroups.com...
    On 6 Sty, 23:45, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    >Ja nad Chorwackie morze mam ok 1-1,2 tys km, a jedzie sie 10-14h. Tyle
    >samo co nad nasze polskie morze (600km) wiec wybor jest prosty :-)

    A paliwo w cysternie ciagniesz na te 1,2 tys km w jedna strone?

    Pozdro.. TK

  • 123. Data: 2012-01-07 17:05:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Sty, 15:32, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
    k5g2000vbb.googlegroups.com...

    > Jak zwykle przesadzasz. Od Ciebie nad polskie morze to 8-9 godzin;)

    Kris!! Jechalem nie raz ;) 8-9h to musialby byc zakaz dla tirow zeby
    dokonac :) Normalnie to 12-14h sie jedzie :/ Najgorsza jest trasa
    wroclaw-poznan.. Jak otworza A1 to zajade w 4h ale +600pln w dwie
    strony nie nastraja optymistycznie :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 124. Data: 2012-01-07 17:07:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Sty, 15:40, "Kris" <k...@W...PL> wrote:

    > Polecam Grecję półwysep chalcydycki np. we wrześniu byłem, warunki super,
    > żarcie, picie wszystko w cenie za 9 dni wyszło nas(2+1)  poniżej 6tys ale
    > niczego nie brakowało.

    Bylem w Grecji w 2006r - bylo super, ale wtedy jeszcze nie byli
    bankrutami :)) Teraz to nie wiadomo co sie tam bedzie dzialo ;) Tym
    niemniej kultura, ludzie i otoczenie - znacznie lepsze niz u
    arabusow :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 125. Data: 2012-01-07 17:10:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Sty, 15:48, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > A paliwo w cysternie ciagniesz na te 1,2 tys km w jedna strone?

    Pal licho paliwo - wole zaplacic troche wiecej i miec 10 dni piekne
    slonce i cieplo niz mniej i siedziec 10 dni w barze bo leje deszcz, a
    nad morzem recznika sie nie da rozlozyc bo tak wieje :-)

    Dawalem kilka razy polskiemu morzu szanse - za mlodu tam bylo pieknie
    ale za mlodu wymagania byly male - moznabylo spac nawet na plazy i pic
    van gersty po 1,4 pln z plusa i bylo swietnie :) Stary dalej nie
    jestem ale wygodnicki sie troche zrobilem i za te pieniadze co trzeba
    tam wydac mozna pojechac w piekniejsze miejsca z gwarancja pogody.
    Lubie nasze morze z sentymentu ale przez najblizsze pare lat nie
    zamierzam sie tam wybrac :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 126. Data: 2012-01-07 21:09:01
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Oj wiesz..
    > Tak sobie. Woda slona, ze skore sciaska. Kamienie zamiast piachu i upal
    > jak sk..syn. Wiecznie tylko wino i pomidory.

    To że słona to i dobrze bo. Ja w samych okularach z rurką i płetwach
    wypływałem tak daleko w morze że mnie żona przez lornetkę za falami nie
    widziała.
    Ale trzeba uważać, raz aby wrócić to się namachałem jak idiota, tak mnie
    prąd ściągał.
    W polskim morzu bałbym się wypłynąć dalej niż 50m ale i tak nasze morze
    pociąga mnie. Ten złoty piasek plaż. Mam takie swoje miejsce ulubione na
    Wyspie Sobieszewskiej. Warunek - musi być ciepło, słonecznie. Czasem z
    Suwałk wracam do Sącza przez... Gdańsk-Sobieszewo gdzie zatrzymuję się na
    1-2 dni.
    Mam 21ar przy brzegu nad małym jeziorem niedaleko Wigier, tuż przed Budą
    Ruską. Jakieś 2km dalej jest ta posiadłość Komorowskiego. Tam to jest
    zajzajer. Te pustki wokoło, lasy suwalszczyzny, puszcza. To jest niesamowite
    miejsce. I powiem wam tak. Czy to Grecja czy Chorwacja, czy Saint Tropez.
    wszystko się chowa do Mazur i Suwalszczyzny. Znam takich co jakiś czas nie
    byli w Malborku, Toruniu, Gdańsku na Mazurach ale co roku do Egiptu
    jeździli. Zeszłego roku z obaw o sytuację w Egipcie wybrali na próbę Mazury.
    Nie pamiętam dokładnie gdzie byli ale po powrocie wspólnie powiedzieli
    "koniec z Egiptem i podobnymi wynalazkami"

    Marek

  • 127. Data: 2012-01-07 21:25:01
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    g2000vbc.googlegroups.com...
    .

    >Bylem w Grecji w 2006r - bylo super, ale wtedy jeszcze nie byli
    >bankrutami :))
    Bankructwo Grecji i KRYZYS w Polsce to medialna sprawa.

  • 128. Data: 2012-01-07 21:34:22
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]
    >wypłynąć dalej niż 50m ale i tak nasze morze pociąga mnie. Ten złoty piasek
    >plaż. Mam takie swoje miejsce ulubione na Wyspie Sobieszewskiej.
    Wpisz w nawigacja Szklana Huta. Jak navi nie da rady to ja pomogę
    Miejsce zajebiste(przepraszam).
    Na prawdę warto

    > Jakieś 2km dalej jest ta posiadłość Komorowskiego.
    Nie zniechęcaj
    Tam to jest
    > ale po powrocie wspólnie powiedzieli koniec z Egiptem i podobnymi
    > wynalazkami"

    Zgadzam się.
    Pięknie jest tylko okropnie drogo.
    Żal mi to mówić bo lubię Polskę.

  • 129. Data: 2012-01-07 22:31:22
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > 2,5k pln / osobe / tydzien w hotelach 5* z ultra all inclusive. Mam
    > juz dosc arabusow, ichniej kultury i sposobu bycia ale za ta cene, z
    > takimi warunkami i z taka pogoda nie da sie znalezc lepszej oferty

    A mi się Tunezja bardzo spodobała ...

    W 2008r polecieliśmy do Tunezji na 2 tygodnie i za te wakacje (4
    osoby , w tym dwójka 1,5 rocznych dzieci) zapłaciliśmy 3600zł :)
    Wybrałem sam osobiście mały hotel na samej plaży (własna plaża).
    Było cudownie. Zwiedziłem niemalże całą Tunezję ...
    Kultura mimo że zupełnie odmienna bardzo mi odpowiadała , choć nie
    ukrywam że dzięki przekazaniu "wiedzy" przez naszą Panią rezydent
    zupełnie inaczej traktowało się arabów i wiedziało się o ich zasadach.
    My spotkaliśmy się z życzliwością.
    Jako że nie potrafię długo usiedzieć na dupie musieliśmy coś zwiedzać
    i podróżować i to często sami.
    Tak się nam spodobało , że 2 lata później znów polecieliśmy , ale tym
    razem do innej częsci Tunezji , tej której jeszcze nie widzieliśmy :)
    Też było super :)
    Tym razem poznaliśmy ich transport publiczny (autobusy podmiejskie) i
    zwiedziliśmy inne miasteczka :)
    Mi bardzo pasuje ich jedzenie. Mają naprawdę dobre jedzenie.

  • 130. Data: 2012-01-07 22:55:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >wroclaw-poznan.. Jak otworza A1 to zajade w 4h ale +600pln w dwie
    >strony nie nastraja optymistycznie :-)

    Ceny autostrad w Polsce to istna paranoja. Nie jezdze nimi i bramki zasilane
    agregatami. Ciekawe kto na tym zarobil?

    Pozdro.. TK