  • Data: 2011-12-23 09:11:08
    Temat: życzenia od US...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    właśnie odebrałem polecony z US... liczyłem na życzenia świąteczne, a
    tam wezwanie w ciągu 7 dni w sprawie przedstawienia dokumentów
    potwierdzających wydatkowanie pieniędzy ze sprzedaży nieruchomości na
    cele mieszkaniowe... czyli w 2006 sprzedałem mieszkanie i miałem dwa
    lata na wydanie kasy na inne lub budowę domu...
    po pierwsze, mają kurwa wyczucie czasu, ale rozumiem, panika w związku
    z kilkoma dniami do końca 5-letniego terminu, po drugie: każą
    przynieść faktury, których kopię mają już u siebie, bo odliczałem VAT
    w tym roku... kurwa, kurwa, kurwa... dzwoniłem na załączony numer, ale
    paniusia wyszła do kibelka... ochłonę i jeszcze raz zadzwonię, ale
    pewnie pojawić się będę musiał, żeby podbić papierek, że byłem, bo
    potem znowu będą czegoś chcieli... po kolędzie do nich pójdę...k...

    pozdrawiam
    s_13