  • Data: 2011-12-23 09:42:25
    Temat: Re: życzenia od US...:-)
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jd1i22$mn7$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiesz tu akurat bym trzymał stronę US. Jak ktoś sprzedał nieruchomość i
    > nie zapłacił podatku bo zadeklarował ze środki przeznaczy na zakup/ budowę
    > innej nieruchomości to niech się wywiąże ze swojego zobowiązania. Widziały
    > gały co braly/dostawały i na jakich warunkach.
    > Inna sprawa że tak jak pisze s_13 US ma już te jego faktury- to faktycznie
    > "polska norma" że z jednego pokoju do drugiego pokoju w tym samym US musi
    > faktury przenosić podatnik.

    Dlatego ja na wszystko staram się brać fakturę. Cały czas mam obawy że
    kiedyś się US z jakiegoś powodu upomni. U nas prawo nie jest stabilne i
    trzeba się mieć na baczności.
    Inna sprawa, gdy wejdzie podatek katastralny, a wejdzie na 100%, gdy
    będziesz chciał sprzedać dom to posiadanie faktur potwierdzających zakup
    materiałów i usług na na remonty będzie bardzo istotne.

    Marek