  • 41. Data: 2011-03-31 12:29:34
    Temat: Re: OT Ale powiem wam lepszy numer
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:in1lf1$i1$1@opal.futuro.pl...

    > Wystarczy kilka nieistotnych "som, bendom" i już odpadasz na rozmowach
    > wstepnych.

    Jest Pan żałosny.

    Prosze zakonczyć wątek
    EOT

  • 42. Data: 2011-03-31 13:45:19
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message news:in1r06$f6j$1@polsl.pl...

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > Jest Pan żałosny.

    Żałosny to jest ten co kaleczy język :-) Nie masz szans w korporacji czy w
    mediach jak źle mówisz. Ja wiem, to jest temat tabu, bo wszyscy powinni być
    równi ale nie są. Jak kandydat źle wygląda, ma złą aparycję to go nawet
    selekcjoner nie wpuści do dyskoteki :-) Ja rozumiem, że temat jest drażliwy
    ale co zrobić. Możesz później skończyć studia z najlepszymi ocenami, a do
    pracy cię nikt nie bedzie chiał przyjąć :-)

  • 43. Data: 2011-03-31 13:47:32
    Temat: Re: Ale powiem wam lepszy numer
    Od: Krzysztof Thomas <p...@g...com>

    On 31 Mar, 12:36, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > "Mirek" <m...@w...pl> wrote in message

    > Za młoda na pytanie o takioe rzeczy :-)
    > W dzisiejszych czasach liczy się czy człowiek mówi bez kaleczenia języka i
    > naleciałości regionalnych. Do żadnej dużej firmy nie przyjmą, a przecież nie
    > wiadomo co bedzie robić w życiu.
    > Wystarczy kilka nieistotnych "som, bendom" i już odpadasz na rozmowach
    > wstepnych.

    Radziwiłł?

    pzdr
    Krzychut

  • 44. Data: 2011-03-31 13:54:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 31 Mar, 13:37, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Są, ale i środowisko. I te 10-latki, które się spóźnią na gimbusa lecą
    > kilometr z haczykiem z petem w pysku, jak zwrócisz uwagę to dostaniesz od 10
    > latka wiązankę jak od dorosłego blokesa.

    A Ty myslisz ze w miescie to jest pelna kulturka !? Zakapturzeni
    blokersi, pseudo kibice, znacznie gorsza banda niz na wsi. Wiem cos o
    tym bo moja zonka jest nauczycielka na wsi. Ma kolezanki nauczycielki
    w miescie. To co sie dzieje w miescie przechodzi ludzkie pojecie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 45. Data: 2011-03-31 13:56:00
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Krzysztof Thomas" <p...@g...com> wrote in message
    z.googlegroups.com...

    > Radziwiłł?

    A myślisz, że dostaniesz pracę w banku czy gdzieś gdzie dobrze płacą jak
    przyjdzesz i powiesz "Jo chcem dobrze płatno prace bo dużo umie" ? Przecież
    część już na etapie pisania CV wykazuje się zapisem fonetycznym "som".
    Dochodzisz do tego miejsca czytając takie CV i od razu papier ląduje w
    koszu, nie czytasz dalej :-) Przecież nie wystawisz później takich
    pracowników do negocjowania z innymi, bo ci wstydu narobią :-)
    To się wszystko zaczyna od przedszkola i podstawówki gdzie poślesz i z kim
    ma kontakt to takie wyrośnie.

  • 46. Data: 2011-03-31 13:57:07
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    On 31 Mar, 13:37, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Ma kolezanki nauczycielki
    > w miescie. To co sie dzieje w miescie przechodzi ludzkie pojecie :)

    Zależy gdzie poślesz :-)

  • 47. Data: 2011-03-31 14:19:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:
    > W dzisiejszych czasach liczy się czy człowiek mówi bez kaleczenia języka
    > i naleciałości regionalnych.

    Hmmm...
    Jeżeli to jest dla Ciebie ważne, to powiem Ci, że moje dzieci urodziły
    się i pierwsze lata swojego życia spędziły na Śląsku. Wiesz jak tam
    godajom...? :-).

    Ja Ślązakiem nie jestem i nigdy nie będę... moje dzieci też :-).
    Jakbyś posłuchał tej 5-letniej dziewczynki i 7-letniego chłopca w roli
    recytatora wierszyków, to nigdy by Ci do głowy nie przyszło, że ich
    dziadek to Ślązak z krwi i kości, który chciał tę 'śląskość' wnukom
    zaszczepić.

    Antidotum w postaci czujności rodziców pomoże na wszystko, trzeba tylko
    dzieciom poświęcać odpowiednią dawkę uwagi..., w sprawach języka również.

    Sam mimo, że tułałem się po różnych miejscach, gdzie mówi się 'w
    szczególny sposób', naleciałości gwarowych nie mam, a słowo mówione jest
    narzędziem mojej pracy.

    Na prawdę... nie ma się czego bać :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 48. Data: 2011-03-31 14:28:52
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    hehehe po przeczytaniu kilku Twoich wywodow - jestes wiekszy burak anizeli
    ci z ktorymi sasiadujesz.
    Znam wielu ludzi mieszkajacych w duzych miastach w Szwajcarii, Holandii,
    Niemeic, ktorzy pochodza ze wsi. Pomowic mozesz z nimi w kilku jezykach, ale
    ja zawsze rozmawiamz nimi w gwarze ślaskiej.
    Kazdy z nicg wychował sie na wsi, czesto do niej wraca - nie widze zadnego
    zwiazku z bzdurami wypisywanimi przez Ciebie.

    mar

  • 49. Data: 2011-03-31 15:08:28
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Smerf" <s...@o...pl> wrote in message
    > hehehe po przeczytaniu kilku Twoich wywodow - jestes wiekszy burak anizeli
    > ci z ktorymi sasiadujesz.

    Słuchaj rozmawiamy o problemie, a nie ubliżamy sobie nawzajem. Miej dystans
    do postów i skup się temacie, a nie na tym czy jestem burak czy nie.

  • 50. Data: 2011-03-31 15:31:47
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Żałosny to jest ten co kaleczy język :-) Nie masz szans w korporacji czy w
    > mediach jak źle mówisz.

    kiki, nie zaperzaj sie tak, też miałem ci pojechać zarozumiałym "młodym ,
    wykształconym, z duzego miasta" ale dałem spokój... Moze żałosny to za duże słowo,
    ale nos trzymasz za wysoko :-)

    b.