  • 31. Data: 2010-06-22 16:17:12
    Temat: Re: Całkowity koszt domu pod klucz
    Od: M <M...@o...pl>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ty tak poważnie?

    Poważnie. Panele to niski standard. To takie gumoleum XXIw.

    M.

  • 32. Data: 2010-06-22 17:01:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 18:17:12 +0200, M napisał(a):

    > Poważnie. Panele to niski standard. To takie gumoleum XXIw.

    Nie masz pojecia o czym piszesz. Chyba, ze jedyne panele jakie widziales w
    zyciu to takie za 20 zl z marketu

    --
    best regards,
    scream

  • 33. Data: 2010-06-22 17:59:40
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie masz pojecia o czym piszesz. Chyba, ze jedyne panele jakie widziales w
    > zyciu to takie za 20 zl z marketu

    I dlatego potem są stwierdzenia, że za półdarmo można wybudować i wykończyc
    dom/mieszkanie. Panele to naprawdę niski standard, w zasadzie nic gorszego
    się już nie stosuje do wykończeń. Jakie by nie były.

  • 34. Data: 2010-06-22 19:00:09
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 22-06-2010 o 19:59:40 Boombastic <b...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > I dlatego potem są stwierdzenia, że za półdarmo można wybudować i
    > wykończyc dom/mieszkanie.

    trochę tego nie rozumiem. Skoro nie stać kogoś na wykończenie domu za
    pomocą droższych rzeczy, to dlaczego nie może założyć sobie nawet
    najtańszych paneli. Co z tego, że to niski standard, ważne, że jest. Co z
    tego, że za kilka/kilkanaście lat do wyrzucenia będzie się nadawała taka
    podłoga. Liczy się chwila obecna. I dlatego według mnie, te obliczenia ile
    trzeba wydać żeby się urządzić są niezbyt wiarygodne, bo jednemu
    wystarczy, że położy panele/wykładzinę podłogową, na ścianę rzuci tapete
    do malowania. Meble kupi tanie (np.kuchenne w zestawie za < 2000) lub z
    wyprzedaży... Wszystko zalezy co się chce i na co kogo stać. Za te 300tys
    można pójść na swoje, może i niższy standard przez to, ale zawsze swoje.

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 35. Data: 2010-06-22 19:09:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 19:59:40 +0200, Boombastic napisał(a):

    > I dlatego potem są stwierdzenia, że za półdarmo można wybudować i wykończyc
    > dom/mieszkanie. Panele to naprawdę niski standard, w zasadzie nic gorszego
    > się już nie stosuje do wykończeń. Jakie by nie były.

    Bzdura. Są panele z naturalnymi fornirami i kosztują dużo więcej niż
    parkiet, naturalnie są też dużo trwalsze. Sam byś się zachwycił ich
    widokiem.

    --
    best regards,
    scream

  • 36. Data: 2010-06-22 19:11:57
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    lukas pisze:
    > [..]

    Wszystko zalezy co się chce i na co kogo stać.
    > Za te 300tys można pójść na swoje, może i niższy standard przez to, ale
    > zawsze swoje.

    A ja powiem mocniej trochę...
    Wszystko zależy od tego, czy jest się SNOBEM, czy nie... :-DDD

    I nie czarujmy się... Każdy sam niech ocenia w jakim otoczeniu czuje się
    dobrze, to w końcu jego i tylko jego sprawa. Jak komuś wystarczy
    gumoleum, to niech sobie je położy i nie ma co nazywać deski z
    egzotycznego drewna standardem, a już paneli dziadostwem. Luuudzie...
    dajcie spokój.

    Ważne jest jak odbiera całą sprawę właściciel, a nie jak to oceniają
    inni. Chyba, że komuś do szczęścia potrzebne jest wsłuchiwanie się w
    komentarze otoczenia i dotrzymywanie kroku 'standardom', to już jego
    sprawa i nic komu do tego :-)))

    Mnie osobiście to jednak baaardzo śmieszy. Wybaczcie :-DDD

    pozdr.
    robercik-us

  • 37. Data: 2010-06-22 19:20:10
    Od: M <M...@o...pl>

    scream pisze:

    > Bzdura. Są panele z naturalnymi fornirami i kosztują dużo więcej niż
    > parkiet, naturalnie są też dużo trwalsze. Sam byś się zachwycił ich
    > widokiem.

    Tutaj jest napisane coś innego

    http://podlogi.naturalne.info/panele-z-fornirem/

    M.

  • 38. Data: 2010-06-22 20:06:30
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "M" <M...@o...pl> wrote in message

    > Poważnie. Panele to niski standard. To takie gumoleum XXIw.

    Prawda :-)

    A co do ceny domu to kosztuje on 2 do 4x tyle.ile cena u developera.

  • 39. Data: 2010-06-22 21:02:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Jun 2010 21:20:10 +0200, M napisał(a):

    > Tutaj jest napisane coś innego
    (...)

    O panelach z fornirem 0,7 mm.
    Nie ma ani słowa o panelach drewnianych, laminowanych i całej gamie innych
    które są dostępne na rynku. Niektóre mają fakturę drewna i kosztują nawet
    ponad 250 zł/mkw.

    --
    best regards,
    scream

  • 40. Data: 2010-06-22 21:07:00
    Od: M <M...@o...pl>

    scream pisze:

> [...]
    > które są dostępne na rynku. Niektóre mają fakturę drewna i kosztują nawet

    To rzeczywiście tyle co deska w I klasie :-)

    M.