eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?

  • 51. Data: 2013-05-21 10:43:45
    Temat: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czyli tak jak pisalem. Kolo ma gest bo nie za jego.

    Jak ja robiłem przyłącze to ja gwarantowałem. Jak ktoś robił podłączenie u
    mnie to ktoś gwarantował. Wytłumacz mi dlaczego ja miałbym gwarantować za
    kogoś innego kogo zupełnie nie znam?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 52. Data: 2013-05-21 10:47:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakzes miszczu ta uciazliwosc wymyslil?

    Zwyczajnie. Np. droga gminna przez miesiąc zamknięta itp.

    > Rozumiem, ze zarzucasz tutaj klam temu co pisze "uzytkownik"

    On umawiał się na gębę, czyli zupełnie inny temat.

    > Zgadzam sie manipulujesz poprzez popadanie w skrajnosc.

    Jeśli według Ciebie skrajnością jest oczekiwanie że jak ktoś coś gwarantuje
    to to zrobi to nie mamy o czym dyskutować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 53. Data: 2013-05-21 10:54:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > mnie to ktoś gwarantował. Wytłumacz mi dlaczego ja miałbym gwarantować za

    Bo twierdzisz, ze wysztsko bedzie ok?

  • 54. Data: 2013-05-21 10:56:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zwyczajnie. Np. droga gminna przez miesiąc zamknięta itp.

    Skad wiesz, ze tak bylo?

    > Jeśli według Ciebie skrajnością jest oczekiwanie że jak ktoś coś
    > gwarantuje

    Nie, wg mnie skrajnoscia jest pisanie o skinach na grupie budowlanej.

  • 55. Data: 2013-05-21 11:51:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bo twierdzisz, ze wysztsko bedzie ok?

    Nie twierdzę, ale zakładam. Tak samo jak kupując telewizor zakładam że
    będzie działał, a wsiadając do auta zakładam że dojadę, ale jakby coś się
    stało to zarówno w rzeczonym przypadku jak i w przypadku telewizora czy auta
    jest _gwarancja_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 56. Data: 2013-05-21 11:55:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Skad wiesz, ze tak bylo?

    Nie wiem, podałem przykład. Jakieś były bo zawsze są. Kanalizacja się sama
    nie tworzy od machnięcia różdżką.

    > Nie, wg mnie skrajnoscia jest pisanie o skinach na grupie budowlanej.

    Znaczy się przykład był trafiony skoro tak Cię zabolał. Przejaskrawiłem
    tylko Twoją bzdurną wypowiedź jakoby nie przeszkadzanie komuś było jakimś
    gestem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 57. Data: 2013-05-21 13:19:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie twierdzę, ale zakładam.

    W obliczu omawianych okolicznosci wychodzi na to samo.

    >Tak samo

    Nie tak samo. Budowlancy to zupelnie inna rasa.

  • 58. Data: 2013-05-21 13:23:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wiem

    A czyli plecoiesz bez sensu.

    >, podałem przykład

    No w przykladach jestes mocny. Jacys skini, jakies telewizory... o
    kanalizacji mowimy - tej konkretnej.

    > Znaczy się przykład był trafiony skoro tak Cię zabolał.

    Tak, w lewym boku do teraz jeszcze mnie kluje.

    > Przejaskrawiłem tylko Twoją bzdurną wypowiedź jakoby nie przeszkadzanie
    > komuś było jakimś gestem.

    Ale masz na mysli, ze nie wchodzenie z kopara komus na dzialkie jest gestem?
    To chyba wlasnie zmieniles strony sporu. Tak sie zapedziles, ze nawet nie
    zauwazyles.

  • 59. Data: 2013-05-21 13:54:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 maja 2013 01:19:11 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Trzeba zażądać kaucji. Jeśli w przeciągu 5 lat nie wyjdą żadne usterki to sobie
    odbiorą z odsetkami. Kasa złożona na koncie bez możliwości jej wypłacenia bez zgody
    tego co mu rozkopali. Da się coś takiego sensownie sformować i wpisać do umowy.

    Kogut, a z sensem mowi ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2013-05-21 14:03:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 maja 2013 09:49:40 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > S� dwie mo�liwo�ci albo za darmo i firma kt�ra daje gwarancje sko�czenia
    > jakim� czasie, albo odp�atnie i ka�dy mo�e prowadzi� roboty. W
    ostatecznym
    > rozrachunku druga opcja jest dla mnie ta�sza. Nie ma trzeciej opcji czyli za
    > darmo i kto chce bo wtedy niekt�rzy by rozkopali drog� i robili przy��cze
    > przez miesi�c.

    Widzisz - wlasnie sam sobie zaprzeczyles. Bo proponujesz autorowi watku za darmo (bez
    odszkodowania za uciazliwosci) i kto chce (jakis nieznany mu blizej sklep).

    Czyli jak teren gminy - to wolisz zeby kazdy mial prawo ale odplatnie, a jak teren
    prywatny - to zeby kazdy mial prawo ale za darmo. Gdzie sens, gdzie logika?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.