  • 541. Data: 2014-11-27 18:51:13
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 27-11-14 17:25, Maniek4 pisze:

    > Dla banalnego wprowadzania faktur przez pania Basie w biurze rachunkowym
    > umiejetnosc pisania bardzo sie przydaje.
    >
    > Pozdro.. TK
    Szczególnie, że pani Basi (system mi się zawiesił) umiejętność pisania
    ręcznego nie powinna być obca...:-)))).
    Chociaż...

  • 542. Data: 2014-11-27 21:37:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-27 18:51, Dupek Żołędas pisze:

    > Szczególnie, że pani Basi (system mi się zawiesił) umiejętność pisania
    > ręcznego nie powinna być obca...:-)))).
    > Chociaż...

    Chyba nie lapie.

    Pozdro.. TK

  • 543. Data: 2014-11-27 21:59:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2014-11-27 16:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Nie przywiazuje sie, ale ostatni sluzyl mi 7 lat. :-)

    Ja miałem poprzedniego laptoka chyba podobnie. Inna rzecz, ze używam prawie
    wyłącznie poza domem.

  • 544. Data: 2014-11-28 12:55:44
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 27-11-14 21:37, Maniek4 pisze:
    .

    > Chyba nie lapie.
    >
    > Pozdro.. TK

    Wiesz Maniek. Dzisiaj napisanie faktury wymaga komputera z 4GB RAM na
    pokładzie, a lepiej 8GB i czterordzeniowego procesora.
    Oczywiście taki system ma mnóstwo opcji, jeśli chwilowo serwer się nie
    zawiesi, (jeśli chcesz wydrukować wciśnij F4, potwierdź wydruk
    przyciskając F8, czy na pewno chcesz wydrukować przyciśnij F12,
    powtórnie potwierdź wydruk F10, niestety drukarka jest niepodłączona
    powtórz punkt 1).
    Pani Basia POWINNA umieć zrobić to ręcznie.
    Zresztą nie tylko to.

    pzdr.

    z.

  • 545. Data: 2014-11-28 13:22:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-28 12:55, Dupek Żołędas pisze:
> [...]
    > powtórz punkt 1).
    > Pani Basia POWINNA umieć zrobić to ręcznie.

    Oczywiscie, ze tak. Ale jak sobie wyobrazasz wprowadzanie do ksiag
    srednio pewnie ze czterystu faktur kazdego miesiaca kilkudziesieciu firm?
    Tego nie da sie zrobic recznie zwazywszy na to, ze faktury znosza Ci max
    przez tydzien i to wszyscy na raz.
    To zreszta jeden z bardzo wielu przykladow. Pisanie na klawiaturze to
    coraz bardziej przydajaca sie umiejetnosc. Nawet do pisania na grupie w
    wolnej chwili, czy pogaduszek na innych portalach. Z klawiatury korzysta
    sie czesciej jak z dlugopisu. I teraz pytanie, czy lepiej meczyc sie
    palcowaniem na podswietlanej klawiaturze, czy moze lepiej skorzystac
    przez miesiac z prostego programu do nauki pisania w ciagu 10-30 minut
    dziennie, ale konsekwentnie.
    To jak pytanie czy zrobic prawojazdy, czy nie. W koncu autobusem tez sie
    dojedzie.

    Pozdro.. TK

  • 546. Data: 2014-11-28 13:48:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-28 o 13:22, Maniek4 pisze:

> [...]
    > dziennie, ale konsekwentnie.
    > To jak pytanie czy zrobic prawojazdy, czy nie. W koncu autobusem tez sie

    A teraz obejrzyj sobie klawiatury w obecnych laptopach. Rozmieszczenie
    klawiszy różni się nie tylko w ramach różnych producentów, ale nawet
    jeden producent stosuje różne układy w różnych modelach.

    O ile E jest zawsze obok R to już klawisze dodatkowe (wliczając
    del/backspace i strzałki) są w różnych kosmicznych miejscach.

    Na to bezwzrokowe pisanie nie pomoże.

    --
    Pete

  • 547. Data: 2014-11-28 13:49:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-28 o 13:48, Pete pisze:

> [...]
    >
    > O ile E jest zawsze obok R to już klawisze dodatkowe (wliczając
    > del/backspace i strzałki) są w różnych kosmicznych miejscach.

    Dodam jeszcze, że podświetlana klawiatura przydaje się raczej w mroku,
    więc niekoniecznie podczas wprowadzania faktur :P

    --
    Pete

  • 548. Data: 2014-11-28 14:07:29
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Adam wrote:

    > No zalezy jaka grafika ;) Ja mam zintegrowana do windowsa + GTXa 760 do
    > gier (choc nie mam za bardzo czasu zeby grac ale czasem w costam pykne).

    Ja mam R9 295x2, ale nie do grania i nie w lapku. ;-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 549. Data: 2014-11-28 14:12:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-28 13:48, Pete pisze:

> [...]
    >
    > O ile E jest zawsze obok R to już klawisze dodatkowe (wliczając
    > del/backspace i strzałki) są w różnych kosmicznych miejscach.

    Uklad alfanumeryczny jest zawsze taki sam. Kladziesz palce na
    klawiature, palcami wskazujacymi wyczuwasz dwa cycki na klawiszach i
    wiesz, ze z lewej to F, a z prawej to J, wlasciwie nad tym sie nie
    zastanawiasz, bo reszta juz idzie sama. To samo na klawiaturze
    numerycznej. Wystajacy cycek to zawsze klawisz 5.
    Dodatkowe klawisze to pikus, bo korzysta sie z nich stosunkowo rzadko w
    tresci. Do roznic rozmiarow klawisza enter i backspace stosunkowo szybko
    mozna sie przyzwyczaic. Od chyba zawsze pisze bezwzrokowo i nie mam z
    tym najmniejszych problemow. Wiekszym problemem jest przestawienie sie z
    klawiatury laptopa na stacjonarna.

    Pozdro.. TK

  • 550. Data: 2014-11-28 14:14:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-28 13:49, Pete pisze:

    > Dodam jeszcze, że podświetlana klawiatura przydaje się raczej w mroku,
    > więc niekoniecznie podczas wprowadzania faktur :P

    Jak ogarnie sie niepatrzenie w dzien, to w nocy nie bedzie roznicy. :-)
    Podswietlenie telewizora wystaczy by odnalezc wykorzystywana rzadko
    strzalke.

    Pozdro.. TK