  • 61. Data: 2014-02-27 15:49:08
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    news:lene16$30f$1@dont-email.me...
    > "Chyba, że"... sam sobie odpowiedziałeś na swoje "żadne".
    > Nic co koniecznie nie jest niemożliwe.
    > Może być przecież tak, że wolnorynkowcy poukrywani gdzieś w innych
    > partiach, po wejściu KNP do sejmu przeniosą się.

    buahaha, weź i wyślij korwinowi zapytanie z kim zawarłby ewentualnie
    koalicje. On ma zerowe możliwosci koalicyjne bo jego program zniszczy układ
    tak samo skutecznie jak postawienie ubeków pod murem. Nie dogadałby sie
    nawet z pisem, mimo ze zyskiem mogłoby być dla obu przejęcie władzy.

    > Nie ma co kalkulować kto z kim i dlaczego. Palikot urwał się z dupy ze
    > swoim ugrupowaniem i jest w sejmie we wcale nie małej reprezentacji a więc
    > da się... jakoś jednak ;-)

    Owszem, da sie - tyle co palikot. I dokładnie by tyle mógł.

    > Ważne, żeby weszli, bo wtedy reżimowa TV będzie musiała ich pokazywać.

    Musiała? Tak jak i musiała pokazac konwencje partii o największym
    poparciu....

    b.

  • 62. Data: 2014-02-27 15:52:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 14:11, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jakby chodziło o dziurę budżetową to rząd by podniósł akcyzę na paliwa
    > która jest obecnie na minimalnym dopuszczalnym w UE poziomie. Samochody
    > nie przestałyby jeździć a wpływy by wzrosły. Zabawne jest że każde
    > działanie przeciw łamiącym prawo próbuje się negować nazywając je
    > łataniem dziury budżetowej.

    I tak to jest jak sie nie wie o czym sie gada.
    Wyzsza cena paliwa to wyzsza inflacja. Dalej sobie doczytaj.

    > To samo było przy wprowadzaniu nowych fotoradarów - wielki krzyk że to
    > skok na kasę. Tymczasem wpływy do budżetu nie wzrosły, natomiast
    > bezpieczeństwo się poprawiło.

    To nawet nie o to chodzilo. Chodzilo o zapis wplywow do budzetu w
    wysokosci 15 miliardow i o to, ze tylko czlowiek bez prawajazdy moze
    stawiac tyle fotoradarow.
    Dorosnij wreszcie.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2014-02-27 15:53:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > LOL!
    > Ty jesteś jednak kosmitą, bez urazy ale tak jest niestety...
    > Straciłeś kontakt z rzeczywistością chyba skoro nie zdajesz sobie sprawy z
    > tego, że większość tych pieniędzy idzie na zmarnowanie - do ludzi wraca
    > ułamek.

    Ergi, zgadzam sie z kolegami - jesteś kosmitą i nie dostrzegasz
    rzeczywistości :-))) Bo te pieniądze wróca do obywateli, może i tak, ale
    tylko tych bardziejszych.

    b.

  • 64. Data: 2014-02-27 15:55:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-27 14:06, Ergie wrote:
    > Półtora roku podczas którego garstka uczciwych stracą trochę, a duża
    > grupa oszustów straci możliwość oszukiwania.

    A znasz taki tekst przypisywany Francowi Fiszerowi o porządku w Polsce i
    rozstrzelaniu x tysięcy szubrawców? ;-)

    IMHO takie "dobieranie z uczciwych" odbywa się przy bez mała dowolnej
    okazji.

    Piotrek

  • 65. Data: 2014-02-27 16:00:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-27 15:49, Budyń wrote:
    > [...] Nie
    > dogadałby sie nawet z pisem, mimo ze zyskiem mogłoby być dla obu
    > przejęcie władzy.

    No offense, ale czy on dogaduje się choćby z samym sobą bo jakoś mi się
    nie wydaje ...

    Piotrek

  • 66. Data: 2014-02-27 16:05:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 15:25, Kris pisze:
    > Gdzieś tam wyżej pisze o naszych lokalnych kupcach. Oprócz tego mamy 6 biedronek,
    Netto, Lidl, Bricomarche + Intermarche(to franszyzny więc lokalni biznesmeni
    zarabiają)+ Kaufland i Tesco. I tak się zastanawiam bo danych nie mam: kto więcej
    płaci podatków nasi "kupcy" czy sieci handlowe?

    To nie jest takie proste do policzenia z bardzowielu powodow. W
    przypadku samych odprowadzanych podatkow od sprzedazy da sie to zrobic
    latwo, ale nie wiemy kwotowo jaki ma to wplyw w skali makro. Tu chodzi
    min. o ceny dla producentow, ile asortymentu pochodzi z Polski, gdzie
    jest siedziba firmy, jakie generuje koszty i wiele innych.

    A jak mozna tranferowac zyski? Np. sprzedajac bardzo drogo wartosci
    niematerialne i prawne polskiej spolce.

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2014-02-27 16:09:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 14:32, Ergie pisze:

    > Dlaczego sprzedawczyni w biedronce ma pośrednio wspierać osoby
    > prowadzące działalność?

    Pewnie dlatego, ze my posrednio wspieramy dziwki. :-)

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2014-02-27 16:36:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > I tak to jest jak sie nie wie o czym sie gada.
    > Wyzsza cena paliwa to wyzsza inflacja. Dalej sobie doczytaj.

    A wyższe ceny usług to niby nie? Coraz bardziej argumentacja Ci się
    rozjeżdża.

    > To nawet nie o to chodzilo. Chodzilo o zapis wplywow do budzetu w
    > wysokosci 15 miliardow

    I jakie były wpływy???
    To co chodziło o budżet czy może jednak by postraszyć kierowców?

    > i o to, ze tylko czlowiek bez prawajazdy moze stawiac tyle fotoradarow.

    Przestań manipulować!!!

    "stawiać fotoradary _zamiast_ budować drogi".

    > Dorosnij wreszcie.

    Czy powtarzanie wielokrotnie prostowanych bzdur i podpieranie zmanipulowanym
    cytatem to dorosłość???

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 69. Data: 2014-02-27 16:42:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 14:23, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > Tyle ile chce. Nie ma górnego limitu. Realnie bez wielkiego kombinowania
    > to pewnie z tysiąc.

    Ergie a wez wlacz kalkulator i przelicz z jakiej kwoty odliczy 1000zl i
    ile paliwa za to mozna kupic. Dla uproszczenia odpowiem, ze to jest
    prawie 1000 litrow paliwa. Ty jeszcze piszesz o tym, ze nie ma gornego
    limitu. A skoro to ma byc "dorobek" to rozumiem, ze tyle powinien
    wyjezdzic w sprawach prywatnych, a to znaczy, ze na sluzbowe musimy
    jeszcze dodac. A powiedz mi tak, ile miesiecznie zuzywasz paliwa?

    Pozdro.. TK

  • 70. Data: 2014-02-27 16:46:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > i tak za wysokim jak na nasze warunki.

    Co to znaczy nasze warunki? Z roku na rok przeciętnego Polaka stać na coraz
    lepsze auto i coraz więcej paliwa. Kiedyś te "nasze warunki" dorównają do
    europejskich ale nie da się nadrobić 50 lat zastoju w lat 20.

    Proste zadanie z matematyki:
    Zakładając, że "Inni" mają dwukrotnie wyższy PKB per capita i rozwijają się
    w tempie 1,5% rocznie, a my rozwijamy się w tempie 4% rocznie to kiedy tych
    "Innych" dogonimy?

    Odpowiedź brzmi: nie za naszego życia :-)

    Też bym chciał byśmy tych innych dogonili w ciągu ułamka sekundy, ale jak na
    razie wydajność naszych współobywateli nie chce rosnąć takim tempem :-)

    Ja się cieszę, że ciągle gonimy i ciągle nam to lepiej wychodzi niż naszym
    wschodnim sąsiadom, a czasem południowym też.

    Pozdrawiam
    Ergie