  • 31. Data: 2009-04-28 21:38:45
    Temat: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:1epryv3owzewu$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Ano taki, Jacusiu jajakoko, że ja powyższe potrafię i to robię, a Ty nie,
    > dlatego nie robisz tego.
    > Nie ma w normach wzoru umowy, więc nei potrafisz takiej spłodzić.

    No i co ci to daje, że uważasz, iż potrafisz ?
    Skoro jesteś taki wspaniały to dlaczego nie prowadzisz swojej firmy czy też
    jakiejkolwiek działalności godspodarczej tylko chwasz się pod płaszczykiem
    umów o dzieło ?
    Ja bynajmniej póki co daję sobie radę z działalnością i mam się coraz
    lepiej. Jak widać nie trzeba być takim "geniuszem" jak ty, albo też raczej
    nie powinno się być takim "geniuszem" :)

    > Jacusiu, jestem przeciwnikiem narzucania przez państwo norm. Wiem, to za
    > trudne do pojęcia, zawiera za dużo wyrazów.

    No popatrz, a czy państwo cię nie zmusza do tworzenia tych, które tworzysz ?
    Zapędziłem cię w "kozi róg", kolejny raz z resztą i jak widać nie umiesz
    wybrnąć z kłamstw :)
    Adasiu jesteś tylko zwykłym, nic nie znaczącym, totalnym zerem, które nie
    może ścierpieć tego, że są od ciebie lepsi i lepiej radzący sobie w życiu :)

    > Niedawno, wątek o tym rozpocząłeś.

    Wiem, że rozpocząłem taki wątek. Jak widać nawet nie zauważyłeś, że
    przytoczyłem z tego wątku fragment mojej wypowiedzi, który jest
    zaprzeczeniem tego, że "zostałem wydymany".
    Oczywiście znając ciebie nadaremnie oczekiwać jest od ciebie konkretnej
    odpowiedzi i abyś wskazał "w którym miejscu napisałem", dlatego wybacz, ale
    po prostu oleję to i ciebie ciepłym, moczem :)

    > Jacusiu jajakoko, idź do psychologa, niech Ci wyjaśni co to projekcja :D

    A tobie długo wyjaśniał na co chorujesz ?
    Biedny, sfrustrowany adaś z nadpobudliwością. Nikt go nie kocha, nikt go nie
    lubi, nikt mu nie chce pomóc, kiedy jest w potrzebie. Prezes w pracy adasia
    goni i stawia mu ultimatum, że jak będzie dalej wypisywał swoje bzdury na
    grupach dyskusyjnych podczas pracy to go wywali "na zbity pysk". Tu jeszcze
    jakiś Plumpi obnaża adasiowe kłamstwa i wielkie braki w wiedzy, Moon wyzywa
    od chu.... i nie pozwoli adasiowi sobą pomiatać, policja olewa adasiowe
    skargi i doniesienia, zapewne żona też adasia już wygoniła z łóżka :)
    Wiesz, nawet mi się zrobiło ciebie żal, bo jak tak dalej będziesz się
    angażował w bzdurną wojnę to raz dwa pożegnasz się z tym światem,
    przekręcając na zawał, albo też skończysz w wariatkowie.
    Chciałem cię jeszcze bardzo przeprosić, ponieważ do tej pory się myliłem.
    Myślałem, że ty jesteś tylko zwyczajnym idiotą, a ty naprawdę jesteś chory.
    Jeszcze raz przepraszam.

  • 32. Data: 2009-04-29 21:13:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 23:38:45 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > No i co ci to daje, że uważasz, iż potrafisz ?

    Nie ja, a ci,. którzy z mojej pracy korzystają. Widzisz, oni nie muszą z
    niej korzystać i to jest różnica, bo z usług darmozjada który ma papierek i
    klepnie przegląd muszą.

    > Skoro jesteś taki wspaniały to dlaczego nie prowadzisz swojej firmy czy też
    > jakiejkolwiek działalności godspodarczej tylko chwasz się pod płaszczykiem
    > umów o dzieło ?

    Bo na etacie mi się bardziej opłaca, Jacusiu jajakoko. Zaś wywoływanie, to
    moje hobby.

    > Ja bynajmniej póki co daję sobie radę z działalnością i mam się coraz
    > lepiej. Jak widać nie trzeba być takim "geniuszem" jak ty, albo też raczej
    > nie powinno się być takim "geniuszem" :)

    Widać, widać :D

    > No popatrz, a czy państwo cię nie zmusza do tworzenia tych, które tworzysz ?

    Nie.

    > Zapędziłem cię w "kozi róg", kolejny raz z resztą i jak widać nie umiesz
    > wybrnąć z kłamstw :)

    Jakoś nie zauważam tego rogu. Przedsiębiorstwa tworzą swoje wewnętrzne
    procedury i zawierają z innymi umowy bo chcą. A dobre procedury i dobre
    umowy pozwalają im zarobić.

    > Adasiu jesteś tylko zwykłym, nic nie znaczącym, totalnym zerem, które nie
    > może ścierpieć tego, że są od ciebie lepsi i lepiej radzący sobie w życiu :)

    Ach, ach, jakżeś mi dokopał Jacusiu 'nie umiem pisać umów' :D

    > Wiem, że rozpocząłem taki wątek. Jak widać nawet nie zauważyłeś, że
    > przytoczyłem z tego wątku fragment mojej wypowiedzi, który jest
    > zaprzeczeniem tego, że "zostałem wydymany".

    No dla Ciebie teraz to jest zaprzeczenie :D

    > A tobie długo wyjaśniał na co chorujesz ?

    Nie, jakoś nie zabrało mu zbyt wiele czasu w czasie ostatniego badania. W
    zasadzie w kwestii tego, na co choruję nie miał nic do powiedzenia.
    A Ty kiedy miałeś jakiekolwiek badania swojej psyche, Jacusiu jajakoko?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 33. Data: 2009-04-30 12:20:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:13l9tpasjl1sq.dlg@oldfield.org.pl...

    > Nie ja, a ci,. którzy z mojej pracy korzystają. Widzisz, oni nie muszą z
    > niej korzystać i to jest różnica, bo z usług darmozjada który ma papierek
    > klepnie przegląd muszą.

    Czy ja jestem prawodawcą ?
    Czy to ja ustanawiam zasady i prawo obowiązujące w tym kraju ?
    Niestety nie. Nie mam na to wpływu jakie jest to prawo, ale jakie ono by nie
    było obowiązuje nas wszystkich.
    Różnica pomiędzy nami polega na tym, że ja mówię otwarcie jak to prawo
    wygląda i do czego zobowiązuje, a ty natomiast lansujesz swoje poglądy i
    wmawiasz wszystkim, ze jest to obowiązujące prawo. Okłamujesz ludzi
    namawiając do łamania prawa. Zatem najzwyczajniej sam łamiesz to prawo
    wmawiając, ze jest ono inne i do tego jeszcze próbujesz oczernić osoby
    wiarygodne, takie jak ja, które piszą o obowiązującym prawie.
    Wiesz, ja też chciałbym nie płacić podatków, nie płacić ubezpieczeń, nie być
    zmuszanym do przestrzegania prawa, nie podlegać nadzorom budowlanym oraz
    normom wykonawczym, ale niestety tylko mogę sobie tego nie chcieć, a prawo
    takie jakie jest muszę przestrzegać, tak samo z resztą jak każdy z nas.

    > Bo na etacie mi się bardziej opłaca, Jacusiu jajakoko. Zaś wywoływanie, to
    > moje hobby.

    Skoro jesteś etatowcem i nie prowadzisz żadnej działalności gospodarczej w
    obecnych realiach rynkowych to jakim prawem zabierasz głos w tym temacie ?
    Zwłaszcza, że z tego co piszesz o sobie wynika, że nigdy nie prowadziłeś
    takiej działalności i byłeś tylko i wyłącznie etatowym parobkiem. Chwalisz
    się tylko i wyłącznie pracą etatową. No chyba, że podejmowałeś nieudolne
    próby, którymi po prostu się wstydzisz pochwalić, bo w przeciwnym razie
    napewno byś się tym pochwalił w internecie.
    Wobec tego nie jesteś żadnym autorytetem, ani nawet osobą wirygodną. Więc
    jakim prawem zarzucasz innym nieudolność, przypisując sobie w tej materii
    zasługi, których po prostu nie masz i mieć nie możesz ?

    > Nie.

    To ciesz się, że ktokolwiek chce ci za to płacić, choć jestem w stanie ci
    udowodnić, że firmy, dla których pracujesz są zobligowane przez prawo do
    procedur bezpieczeństwa, o których piszesz.
    Niestety normy są i będą. Nie masz na to wpływu i ja także nie mam.

    > Jakoś nie zauważam tego rogu.

    Wielu rzeczy nie zauważasz. Nie zauważasz, że jednak nie jesteś alfą i
    omegą, że jesteś złośliwy, bezczelny i chamski, a do tego kłamiesz.

    > Przedsiębiorstwa tworzą swoje wewnętrzne
    > procedury i zawierają z innymi umowy bo chcą. A dobre procedury i dobre
    > umowy pozwalają im zarobić.

    Naprawdę dziwi mnie twoje podejście. Twierdzisz, że tworzysz procedury dla
    firm, ale nie wiesz, że każda procedura musi się odnosić do obowiązującego
    prawa oraz do norm. Wiele lat przepracowałem przestrzegając, nadzorując i
    częściowo tworząc procedury ISO oraz instrukcje stanowiskowe dla
    pracowników. Wybacz, ale analizując twoje wypowiedzi śmiem twierdzić, że nie
    miałeś do czynienia z tworzeniem takich procedur.

  • 34. Data: 2009-05-01 12:17:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 14:20:45 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Czy ja jestem prawodawcą ?
    > Czy to ja ustanawiam zasady i prawo obowiązujące w tym kraju ?

    Tylko korzystasz z przymusu. Jestes beneficjentem. To tak samo, jak
    towarzysz sekretarz POP nie tworzył systemu, on tylko korzystał z
    przywilejów.

> [...]
    > takie jakie jest muszę przestrzegać, tak samo z resztą jak każdy z nas.

    I jeszcze wykorzystujesz to prawo dla własnych potrzeb i głosisz, że ono
    jest dobre.

    > Skoro jesteś etatowcem i nie prowadzisz żadnej działalności gospodarczej w
    > obecnych realiach rynkowych to jakim prawem zabierasz głos w tym temacie ?

    Prawem, jakie nadaje mi Konstytucja RP, tępy bubku :D

> [...]
    > próby, którymi po prostu się wstydzisz pochwalić, bo w przeciwnym razie
    > napewno byś się tym pochwalił w internecie.

    No jasne, Jacusiu. Przecież dla Ciebie zawsze z dowolnej treści wynika to,
    co chcesz powiedzieć :D

    > Wobec tego nie jesteś żadnym autorytetem, ani nawet osobą wirygodną. Więc

    Wobec Twoich bezpodstawnych twierdzeń? LOL.

    > To ciesz się, że ktokolwiek chce ci za to płacić, choć jestem w stanie ci
    > udowodnić, że firmy, dla których pracujesz są zobligowane przez prawo do
    > procedur bezpieczeństwa, o których piszesz.

    Nie są, a Ty nie jesteś w stanie.

    > Niestety normy są i będą. Nie masz na to wpływu i ja także nie mam.

    Owszem, mam. Ty tez masz.

    > Wielu rzeczy nie zauważasz. Nie zauważasz, że jednak nie jesteś alfą i
    > omegą, że jesteś złośliwy, bezczelny i chamski, a do tego kłamiesz.

    Zgadza się, Jacusiu. Nie zauważam, abym był Tobą.

    > Naprawdę dziwi mnie twoje podejście. Twierdzisz, że tworzysz procedury dla
    > firm, ale nie wiesz, że każda procedura musi się odnosić do obowiązującego
    > prawa oraz do norm.

    Owszem, wiem, że nie każda.

> [...]
    > pracowników. Wybacz, ale analizując twoje wypowiedzi śmiem twierdzić, że nie
    > miałeś do czynienia z tworzeniem takich procedur.

    Ja doskonale wiem, że skoro w normach jakie zakuwałeś nie było nic na ten
    temat, to dla Ciebie temat nie istnieje, nadęty bubku.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 35. Data: 2009-05-01 17:40:53
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:13wqypyat8x00.dlg@oldfield.org.pl...

    > Tylko korzystasz z przymusu. Jestes beneficjentem. To tak samo, jak
    > towarzysz sekretarz POP nie tworzył systemu, on tylko korzystał z
    > przywilejów.

    Tak samo jak ty. Przecież ty żerujesz na ludziach, którzy zostali zmuszeni
    ustawowo do trzymania pieniędzy w bankach.
    Jak byśmy zaczęli patrzeć w ten sposób to każdy rodzaj działalności jest w
    jakiś sposób uzależniony od prawa i norm czy to bezpośrednio czy też
    pośrednio.
    W końcu ktoś musi robić tę niewdzięczną robotę, dlaczego mam akurat z tego
    nie korzystać ?

    > I jeszcze wykorzystujesz to prawo dla własnych potrzeb i głosisz, że ono
    > jest dobre.

    Bo tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo nie powinno się oszczędzać na ludzkiej
    głupocie.
    Zobacz co się dzieje po tragediach takich jak ostatnio w Kamieniu Pomorskim.
    Dopiero jak zginie kilkadziesiąt osób administratorzy i właściciele budynków
    przypominają sobie o okresowych kontrolach stanu budynków. Gdyby nie było
    ustawy oraz norm to takich tragedii mieli byśmy po kilka dziennie. To tylko
    dzięki nakazom udaje się większości z nich uniknąć. Jak ważne są te nakazy
    udowadniają takie tragedie jak w Kamiieniu Pomorskim. Po tym wydarzeniu
    pokazywali w TV w wiadomościach przynajmniej kilkanaście takich budynków, w
    których instalacje nie były w ogóle zabezpieczone. Dopiero po takich
    tragediach tacy jak ty, totalnie olewający prawo przypominają sobie o swoich
    obowiązkach oraz bezpieczeństwie ludzi. Włąśnie dla takich tępaków jak ty
    tworzy się normy i obowiązki.

    > Prawem, jakie nadaje mi Konstytucja RP, tępy bubku :D

    Tylko nie doczytałeś w tej konstytucji, że nie pozwala ci ona do takie
    zachowania.

    > Wobec Twoich bezpodstawnych twierdzeń? LOL.

    Może podasz mnie do sądu,

    > Owszem, mam. Ty tez masz.

    Ha ha ha, myślisz, ze jak mnie wyzwiesz od tępego bubka to wpłyniesz na
    normy ?

    Masz jakieś kompleksy ?

  • 36. Data: 2009-05-04 22:42:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2009 19:40:53 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Tak samo jak ty. Przecież ty żerujesz na ludziach, którzy zostali zmuszeni
    > ustawowo do trzymania pieniędzy w bankach.

    Och, naprawdę? Ciekawe, jaka ustawa nakazuje mi trzymac pieniądze w banku.
    Do tego, za darmo :D

    > W końcu ktoś musi robić tę niewdzięczną robotę, dlaczego mam akurat z tego
    > nie korzystać ?

    Nie musi. Tego właśnie nie pojmujesz, że Twoja praca jest zbędna. Jest ona
    produktem który zadowala urzędnika i nikogo więcej.

    > Bo tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo nie powinno się oszczędzać na ludzkiej
    > głupocie.

    Nie Ty decydujesz co jest bezpieczne.

    > Zobacz co się dzieje po tragediach takich jak ostatnio w Kamieniu Pomorskim.

    Gówno się dzieje. Dlatego właśnie, że dzieje się po.
    A dzieje się PO, bo urzędasy z nadzoru budowlanego łykają papierki od
    nadętych bubków i się nimi zasłaniają, że wedle norm wszystko było cacy.

> [...]
    > ustawy oraz norm to takich tragedii mieli byśmy po kilka dziennie. To tylko

    Wystarczyłaby rzetelna ODPOWIEDZIALNOŚC.
    Ale tego nei ma i dlatego mamy takie tragedie.
    Przez takich dupków jak Ty.

    > Tylko nie doczytałeś w tej konstytucji, że nie pozwala ci ona do takie
    > zachowania.

    Podaj artykuł, tępy bucku.

    > Może podasz mnie do sądu,

    Może, może, prosisz o to.

    > Ha ha ha, myślisz, ze jak mnie wyzwiesz od tępego bubka to wpłyniesz na
    > normy ?

    Nie, sa o wiele bardziej skuteczne metody, tępy bubku.

    > Masz jakieś kompleksy ?

    Pewnie jakieś się znajda, jak u każdego człowieka. A co, tępy bubku?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 37. Data: 2009-05-05 12:51:07
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:1ssiwklf0jvns$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Och, naprawdę? Ciekawe, jaka ustawa nakazuje mi trzymac pieniądze w banku.
    > Do tego, za darmo :D

    Czy gdzieś napisałem, że za darmo ?
    A co do zmuszania to wyobraź sobie, że każda firma, każdy podmiot
    gospodarczy jest zobowiązany do otwarcia i utrzymywania w trakcie swojej
    działalności konta bankowego.
    Gdybyś prowadził kiedykolwiek działalność gospodarczą bardzo dobrze byś o
    tym wiedział.
    Kolejny raz udowodniłeś, że jesteś kłamcą piszącym, że wielokrotnie
    prowadziłeś działalność :D
    No chyba, że to wynika z twoich braków wiedzy w zakresie prawa. :D

    > Nie musi. Tego właśnie nie pojmujesz, że Twoja praca jest zbędna. Jest ona
    > produktem który zadowala urzędnika i nikogo więcej.

    To właśnie ty nie pojmujesz czym naprawdę ja się zajmuję.
    Uroiłeś sobie jakieś pier....ne bzdury, które w kółko powtarzasz jak debil.

    > Nie Ty decydujesz co jest bezpieczne.

    Oczywiście, że nie ja.. Ja tylko klientów uświadamiam, a decyzję zawsze
    pozostawiam klientowi. Jeżeli klient nie chce abym wykonał robotę zgodnie z
    prawem oraz obowiązującymi normami, może sobie po prostu poszukać innego
    wykonawcy, który odpier.... mu "sztukę" tak jak ty, a że potrafisz ludzi
    okłamywać i naciągać na zbędne wydatki, niezgodne z mormami oraz zasadami
    zdrowego rozsądku już wielokrotnie udowodniłeś.
    Wybacz, ale ja poza interesem klienta muszę także dbać o to, aby to co robię
    było zgodne z prawem, obowiązującymi normami oraz ze zdrowym rozsądkiem. Nie
    chodzi tu tylko i wyłącznie o interes klienta, ale także i o moją "dupę", bo
    w razie nieszczęścia prokurator nie będzie wnikał czy adaś miał rację
    uważając normy za bezsensowne tylko ci po prostu dopier....li.

    > Gówno się dzieje. Dlatego właśnie, że dzieje się po.
    > A dzieje się PO, bo urzędasy z nadzoru budowlanego łykają papierki od
    > nadętych bubków i się nimi zasłaniają, że wedle norm wszystko było cacy.

    Aleś ty głupi. To jest efekt braku jakiegokolwiek nadzoru. Ci, którzy
    wystawiają lewe papierki są tak samo mądrzy jak i ty.
    Pokaż mi choć jedną osobę, która co 5 lat dokonuje przeglądu oraz badań
    instalacji elektrycznych.
    Nikt, poza firmami, gdzie odpowiedzialnością obarcza się pracowników, którzy
    wolą to zrobić na zasadzie "dupochronu".

    > Wystarczyłaby rzetelna ODPOWIEDZIALNOŚC.
    > Ale tego nei ma i dlatego mamy takie tragedie.
    > Przez takich dupków jak Ty.

    Adasiu wypraszam sobie. Ja swoją pracę oraz odpowiedzialność traktuję bardzo
    poważnie. Uczciwie i rzetelnie wykonuję swoją pracę oraz powierzone mi
    zadania. Tak więc nie oczerniaj mnie publicznie, zwłaszcza, że to własnie ty
    "masz w dupie" prawo oraz normy.

    > Może, może, prosisz o to.

    Bardzo dobrze wiesz, że nie masz najmniejszych szans w sądzie oraz to, że ja
    ciebie mogę zniszczyć, a każde kolejkne twoje napisane zdanie jest dowodem
    przeciwko tobie :) Stąt te chamskie teksty typu jajakoko, bubku, itp.
    Jak myślisz, dlaczego ze stoickim spokojem znoszę upokorzenia z twojej
    strony typu kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, ubliżanie i obrażanie ?
    Po prostu jesteś zbyt głupi i dajesz się wpędzać we własne sidła :D

    > Pewnie jakieś się znajda, jak u każdego człowieka. A co, tępy bubku?

    To by tłumaczyło skąd u ciebie tyle chamstwa, zawiści oraz złości.

  • 38. Data: 2009-05-06 20:32:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 5 May 2009 14:51:07 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Czy gdzieś napisałem, że za darmo ?
    > A co do zmuszania to wyobraź sobie, że każda firma, każdy podmiot
    > gospodarczy jest zobowiązany do otwarcia i utrzymywania w trakcie swojej
    > działalności konta bankowego.

    Jeszcze raz, tępy bubku:
    Jaka ustawa nakazuje _MI_ trzymać pieniądze w banku?

    > No chyba, że to wynika z twoich braków wiedzy w zakresie prawa. :D

    Raczej wynika to z tego, że znam prawo lepiej niż Ty. W sumie uczeń
    podstawówki zna je lepiej.

    > To właśnie ty nie pojmujesz czym naprawdę ja się zajmuję.
    > Uroiłeś sobie jakieś pier....ne bzdury, które w kółko powtarzasz jak debil.

    Przepraszam, jedynie opieram się na Twoich wypiowiedziach. Sugerujesz, że
    to źródło informacji jest niewiarygodne?

    > Aleś ty głupi. To jest efekt braku jakiegokolwiek nadzoru. Ci, którzy
    > wystawiają lewe papierki są tak samo mądrzy jak i ty.

    Pominę Twą kolejną chamska zagrywkę.
    Ad rem - problemem jest to, że ludzie wierzą w normy, urzędników i
    papierki, które są zbędne. Po ich likwidacji nic by się nie zmieniło.

    > Pokaż mi choć jedną osobę, która co 5 lat dokonuje przeglądu oraz badań
    > instalacji elektrycznych.

    Ja. I nie co 5, a co roku. Jakiż problem oblecieć z MPI-511 kilkanaście
    gniazdek?

> [...]
    > zadania. Tak więc nie oczerniaj mnie publicznie, zwłaszcza, że to własnie ty

    I uczciwie i rzetelnie produkujesz papierki, które są potrzebne urzędnikom.
    W efekcie urzędnicy mają na papierze, że jest OK, a pali się, bo tego, co
    się dzieje po Twym wyjściu z budynku już nikt nie sprawdza.
    Ale kaskę wziąłeś i to się liczy.

    > Bardzo dobrze wiesz, że nie masz najmniejszych szans w sądzie oraz to, że ja

    Bardzo dobrze wiem, że mam nieskończenie większe od Ciebie, nadęty bubku.

    > ciebie mogę zniszczyć, a każde kolejkne twoje napisane zdanie jest dowodem

    A wiesz, że teraz możesz już z prokuratorem rozmawiac, nadety bubku?

    > przeciwko tobie :) Stąt te chamskie teksty typu jajakoko, bubku, itp.
    > Jak myślisz, dlaczego ze stoickim spokojem znoszę upokorzenia z twojej
    > strony typu kłamstwa, pomówienia, oszczerstwa, ubliżanie i obrażanie ?

    Dlatego, Jacusiu jajakoko, że jesteś chory psychicznie.

    > To by tłumaczyło skąd u ciebie tyle chamstwa, zawiści oraz złości.

    Własnie, tępy bubku :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 39. Data: 2009-05-06 21:28:09
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:2pku686tq8vo.dlg@oldfield.org.pl...

    Długo jeszcze tak będziesz kłamał i zanudzał ? :)

  • 40. Data: 2009-05-11 22:20:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 6 May 2009 23:28:09 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Długo jeszcze tak będziesz kłamał i zanudzał ? :)

    Musiałbym najpierw zacząć się na Tobie wzorować, tępy bubku.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356