  • Data: 2009-03-22 15:24:24
    Temat: Drzwi przesuwne - opinie
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Czy macie jakieś dobre/złe doświadczenia w temacie praktycznego zastosowania
    drzwi przesuwnych (chowanych w ścianie, ale tez "doklejonych" do niej).
    Mam w projekcie takei drzwi pomiędzy kuchnia a jadalnią z uwagi na to, że
    pewnie 90% czasu będa otwarte...
    Ale zastanawiam się nad zrobieniem takich drzwi do zejścia do
    piwnicy/garażu. Moje obawy budzi jednak szczelność takich drzwi (zapachowa i
    temperaturowa).
    No i czy w ogóle użytkowanie drzwi przesuwnych jest równie wygodne jak
    normalnych bo niestety nie miałem kontaktu na codzień z takowymi....
    Cy np robienie drzwi przesuwnych z wiatrołapu do korytarza (holu) ma sens?
    (chciałbym uniknąc problemu skrzydła zabierającego miejsce).
    Wszelkie uwagi sugestie mile widziane.

    --
    Mariusz