  • 1. Data: 2009-09-28 20:07:19
    Temat: GOLDBAND na Gips szpachlowy....
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    Witam.
    Mam pewien problem.
    Remontowany mam pokój.Ściany były przygotowywane pod tapety i dlatego
    majster zatapiałm mi siatkę w Gips szpachlowy -Dolina Nidy. Pod tapete te
    ściany są ok,ale zmieniła się koncepcja i chcemy mieć pokój malowany
    farbą.Pod farbe ściany muszą byś idealnie gładkie i proste..
    No właśnie proste...ja mam troche pofalowane (przykładając 2metrową łate
    widać nierówności -górki i wgłębienia na 2m dochodzą czasem do 1 cm
    różnicy).Chcę to wszystko wyrównać aby ściany były ideanlnie proste.
    Czy po zagruntowaniu tych ścian moge nakładać Goldband?
    Piszą ze minimalna grubość Goldbanda to 8mm.Czy moge na gips szpachlowy
    nałkładać goldband (miejscami będzie to około 1cm grubości a miejscami pare
    milimetrów az do zera-zblizając się do górki nierównej sciany...)Po
    goldbandzie chciałbym nałożyć jeszcze gładź.
    Co o tym sądzicie?
    pozdrawiam