  • 1. Data: 2010-03-16 13:48:59
    Temat: Gdzie w okolicy Poznania (Mosiny) kupie najtaniej pustaki POROTHERM najlepiej z HDS ???
    Od: "volv" <v...@p...onet.pl>

    jak w temacie, jezeli mozecie cos polecic bede wdzięczny.

  • 2. Data: 2010-03-16 16:28:46
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-03-16 14:48, volv pisze:
    > jak w temacie, jezeli mozecie cos polecic bede wdzięczny.

    Wsiadaj w autko i bujaj sie po skladach. Ja jak zaczynalem budowac to
    przejezdzilem setki kilometrow aby znalezc sensownych dostawcow w
    okolicy Krakowa. Nikt Ci nie powie gdzie tanio.
    Ile chesz tych pustakow 3 palety a moze 43?

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-03-16 16:44:26
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    > przejezdzilem setki kilometrow aby znalezc sensownych dostawcow w okolicy
    > Krakowa. Nikt Ci nie powie gdzie tanio.

    Zawsze można przeprowadzic wstępną selekcję mailową
    - także negatywną ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-03-16 17:24:50
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-03-16 17:44, J_K_K pisze:

    > Zawsze można przeprowadzic wstępną selekcję mailową
    > - także negatywną ;-)

    Jasne!
    Można też dzwonić. Ale ja jak mam wydać kilkanaście tysięcy wole
    odwiedzić sprzedawcę.

  • 5. Data: 2010-03-16 19:35:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Jasne!
    > Można też dzwonić. Ale ja jak mam wydać kilkanaście tysięcy wole odwiedzić
    > sprzedawcę.

    Bez odwiedzin sie nie obejdzie ;-)
    Natomiast w przedbiegach moga odpaść ci,
    co na dzień dobry dadzą cenę np. 2x wyższą
    (tak miałem z kostką brukową - na miejscu było najdrożej).

    Pzdr

    JKK