  • 1. Data: 2010-03-16 11:48:02
    Temat: płytki na balkonie
    Od: Zygmunt <m...@o...pl>

    Ile moze kosztowac mnie połozenie plytek na balkonie przez plytkarza.
    Wymiary balkonu: 8mx1m + cokolik.

    Ile plytkarz moze za to wziasc w Poznaniu? Jakie sa stawki?

  • 2. Data: 2010-03-16 12:15:41
    Temat: Re: płytki na balkonie
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Zygmunt pisze:
    > Ile moze kosztowac mnie poĹ?ozenie plytek na balkonie przez plytkarza.
    > Wymiary balkonu: 8mx1m + cokolik.
    >
    > Ile plytkarz moze za to wziasc w Poznaniu? Jakie sa stawki?

    na śląsku 30/40 zł / m2

  • 3. Data: 2010-03-16 13:12:11
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    Użytkownik "Zygmunt" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile moze kosztowac mnie połozenie plytek na balkonie przez plytkarza.
    > Wymiary balkonu: 8mx1m + cokolik.
    >
    > Ile plytkarz moze za to wziasc w Poznaniu? Jakie sa stawki?

    Poniewaz jest to robótka na jedno popołudnie zapewne to znajdz jakiegoś
    Heńka i za 100zł spokojnie Tobie to zrobi w ramach fuchy

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-16 13:40:52
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ja dałem za ciut większy balkon 600 zł. W tym izolacja z masy
    dwuskładnikowej - nazwy nie pomnę i kładzenie płytek,
    Jacek

  • 5. Data: 2010-03-16 17:05:25
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    > Poniewaz jest to robótka na jedno popołudnie zapewne to znajdz jakiegoś
    > Heńka i za 100zł spokojnie Tobie to zrobi w ramach fuchy

    8 m2 popołudnie ??

    jak dla mnie to bez problemu z 20 m2 machnie w 3 godzinki x powiedzmy piwo
    na godzinę to w 10 - 15 zł ben balkon da radę zrobic ;)

    ja bym liczył na 200 - 300 zl - dwa dni będzie musiał przyjezdzac to
    robić...

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 6. Data: 2010-03-17 07:51:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnodpp$na8$1@news.onet.pl...

    > 8 m2 popołudnie ??

    Jedno popołudnie kleiłem samemu płytki na swoim balkonie. Ale miałem ok 4-5
    mkw. Tu jest 8mkw to może jedno popołudnie przesadziłem. Jednego dnia
    przyklei, drugiego zafuguje.
    A cena 100- 200zł to realna jest. Szczególnie teraz gdy roboty na rynku nie
    ma i sporo fachowców łapie każde zlecenie.
    Do takiej drobnostki zatrudnia się Heńka i on w ramach fuchy robi. Żadna
    Firma za takie pieniądze oczywiście tego nie zrobi

    Krzysiek