  • 1. Data: 2010-03-16 07:50:37
    Temat: Regulacja okna balkonowego z okuciem Roto
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Drzwi drewniane.
    U góry mam szparę przez która dośc mocno wieje. Jest ona tak duża, że
    rygiel nie wchodzi w uchwyt. Potrzebuję je podnieść o ok 5-6 mm.
    Czy ktoś wie jak to zrobić?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-03-16 12:08:38
    Temat: Re: Regulacja okna balkonowego z okuciem Roto
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:50:37 +0100, ..::Adam::.. napisał(a):

    > Drzwi drewniane.
    > U góry mam szparę przez która dośc mocno wieje. Jest ona tak duża, że
    > rygiel nie wchodzi w uchwyt. Potrzebuję je podnieść o ok 5-6 mm.
    > Czy ktoś wie jak to zrobić?

    Dolny zawias na skrzydle, zdjąć osłonkę. Od góry wsadzić kluczyk imbusowy
    4mm i kręcić. W prawo podnosisz skrzydło, w lewo opuszczasz. To w wersji,
    jeżeli masz równo opuszczone skrzydło.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2010-03-16 12:35:17

    > Dolny zawias na skrzydle, zdjąć osłonkę. Od góry wsadzić kluczyk imbusowy
    > 4mm i kręcić. W prawo podnosisz skrzydło, w lewo opuszczasz. To w wersji,
    > jeżeli masz równo opuszczone skrzydło.

    wielkie dzięki,

    pozdrawiam
    Adam