  • 1. Data: 2010-03-16 10:18:13
    Temat: wylewka kreisel ronogrunt 410
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Ludzie, nie kupujcie tego badziewia. Mimo zachowania aptekarskiej
    dokładności w przygotowaniu, wylewaniu i utrzymywania warunków wiązania,
    pęka w pajęczynkę na całej powierzchni po ok. 2 tygodniach. Tłumaczeń
    przedstawiciela producenta nie warto przytaczać.
    pzdr qaz - po skuciu paskudztwa

  • 2. Data: 2010-03-16 21:31:31
    Temat: Re: wylewka kreisel ronogrunt 410
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 16 Mar, 11:18, "qaz" <q...@w...pl> wrote:
> [...]
    > pęka w pajęczynkę na całej powierzchni po ok. 2 tygodniach. Tłumaczeń
    > przedstawiciela producenta nie warto przytaczać.

    Jak sie trzyma, nie trzeba skuwac..
    Jednak ...dobra wylewka ...nie peka...

    Pozdrawiam..
    Marek

  • 3. Data: 2010-03-17 08:54:57
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    0...@w...googlegroups.com...
    On 16 Mar, 11:18, "qaz" <q...@w...pl> wrote:
    > Ludzie, nie kupujcie tego badziewia.

    Jak sie trzyma, nie trzeba skuwac..
    Jednak ...dobra wylewka ...nie peka...

    NIE TRZYMA SIĘ - trzeszczała!
    Ktoś już pisał o podobnym przypadku - skuli, na nowo przygotowali podłoże,
    powtórzyli wylanie i znowu to samo.
    Szkoda, że po niewczasie ten post odnalazłem :-(
    ( W chwili wolnej zdjęcia pokażę - masakra )
    Teraz mam Atlasa wylanego i od ok.3 tyg. jest ok - a czujny mocno jestem
    qaz