  • 111. Data: 2013-11-10 20:39:57
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 18:47:04 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Lae tu jest tylko mowa o czyszczeniu filatra.
    >
    > Interesuje mnie jednak cośą więcej niż tylko i wyłacznie filtr.
    >
    > Chodzi mi o kanały, którymi wędruje powietrze wraz z parą wodną i
    >
    > oparami tłuszczu.
    >
    > Przecież filtr wszystkiego nie wychwyci, a ponadto kanały są skierowane
    >
    > w dół, co sprzyja ściakaniu wody wraz z tłuszczem w dół kanałów. Te
    >
    > skropliny gdzieś się będą gromadziły.
    >
    > Moje pytanie dotyczy włąsnie tych skroplin. Co się z nimi dzieje i jak
    >
    > się ich pozbyć?

    Filtr wychwyta tłuszcz w stopniu pozwalającym nie przejmować się tym co nie wychwyci.
    Pierwszą przeszkodą dla pary jest ten sam chłodniejszy od niej filtr, gdzie się
    częściowo skrapla a częściowo leci dalej do wentylacji. Przy wyjmowaniu filtra do
    mycia można przetrzeć ścierką w zagłębieniu wyciągu (pojemność małego piwa) i zetrzeć
    te parę kropli wody.

  • 112. Data: 2013-11-10 21:08:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-10 11:38, slavo65 pisze:

    > Wiadomo że takie szkolenia dla akwizytorów to najlepsi psycholodzy czesto prowadzą
    i inni znani specjaliści od technik sprzedaży.

    > Zabawny jesteś z tym udawaniem, że nie słyszysz i nie widzisz, aby spokojnie wciąż
    powtarzać ten sam bełkot o praniu mózgu :)
    > Rozumiem, że to może być na podstawie własnych doświadczeń i przykro mi, że
    musiałeś zarabiać na chleb wciskając ludziom kit, ale na prawdę nie wszystko się tak
    sprzedaje.
    > Napiszę jeszcze raz. Klienci kupują te urządzenia w praktyce TYLKO przy okazji
    robienia kuchni i nie kupując samodzielnie, bo BORA nie sprzedaje do końcowych
    klientów. Studio kuchenne ma w ofercie różne marki i często różne urządzenia są
    zamontowane w sklepie, aby klient mógł namacalnie sprawdzić jak to działa. O ile
    jeszcze w wypadku jakiegoś akwizytora, który dzisiaj w firmie pracuje a jutro może
    już zmywać w Londynie, to istnieje duże ryzyko, że będzie wciskał kit. Natomiast
    właściciel studia myśli ciut bardziej perspektywicznie i unika bezpodstawnych akcji
    marketingowych.
    > Czy to jest w końcu dla ciebie jasne? Czy może jedna widzisz jakąś możliwość prania
    mózgu klientom?

    No jak nie?
    Wielkosc prowizji od sprzedanego produktu. he he
    Przeciez widac to czarno na bialym, ze z kwoty trzydziestu pieciu tysi
    jest sie czym dzielic. Premiuje sie studio kuchenne od sprzedazy, a to
    robi robote za akwizytorow majac gdzies racjonalne rozwiazania. Tu
    chodzi tylko i wylacznie o biznes.
    Troche sie zlituj z ta infantylna argumentacja.

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2013-11-10 21:41:05
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 21:08:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > chodzi tylko i wylacznie o biznes.
    >
    > Troche sie zlituj z ta infantylna argumentacja.

    BORA nie jest jedyną i nie jest najdroższą marką agd do zabudowy a dodatkowo ma w
    ofercie tylko wyciągi i płyty grzewcze (wszystkie inne marki mają jeszcze piece,
    mikrofalówki, lodówki, ekspresy), więc automatycznie twoja teoria pada. Kombinuj
    dalej.

  • 114. Data: 2013-11-10 22:59:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 18:12:52 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > http://www.bora.com/en/bora-advantages/#cleaning

    Gdzieś tam wyzej jakies dwa projekty podlinkowałeś. Wcześniej pisałeś że restauracja
    zamówiła bo wyspa i kilkadziesiąt metrów kanałów. Rozumiem ze za 35 tysi to taka
    technologia że te kanały czyste. No chyba że bora bora ma super filtr;)

  • 115. Data: 2013-11-10 23:17:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-10 21:41, slavo65 pisze:

> [...]
    mikrofalówki, lodówki, ekspresy), więc automatycznie twoja teoria pada. Kombinuj

    Ty zas zen swoje kity dalej majac nadzieje, ze ktos googlujac da sie
    zmanipulowac Twoimi tekstami na grupach dyskusyjnych.
    To, ze zajmujesz sie tu wylacnie marketingiem jest oczywiste i sredni
    polglowek tego moze nie zauwazy. Im wiecej propagandy w sieci tym lepiej
    dla Ciebie. Przy byle okazji wklejasz tu linki do czegos zamiast
    opisywac zalety. Ja rozumiem, ze zalet szczegolnych nie ma i lepiej dac
    linki do zdjec/filmow, ktore bezposrednio trafiaja do wyobrazni. Jedynym
    wyjsciem nie dac sie tym technikom jest niepodtrzymywanie takich
    dyskusji. Jak to wychodzi niestety widac w tym przypadku. A skoro tak to
    ktos musi niesc garnuszek edukacji.
    Nie wysililes sie twierdzeniem, ze jak jej tam - bora nie jest jedyna
    marka oferujaca sprzet agd. To jakby oczywiste, tylko niestety nie
    zmienia rzeczywistosci. Inne tym podobne niby ekskluzywne blizej
    nieznane marki robia to samo. Niby czemu bora ma robic inaczej? Jak
    racjonalnie wytlumaczyc cene tego czegos? Przeciez to co sie otrzyma za
    te cene jest zwyczajna komedia. Dwie male indukcje, wentylator, jakies
    pokretla, plastikowe kanaly, filtr i przyzwoicie obrobiona dziura w
    blacie. Cos jakby skuteczny wyciag za wszelka cene uczyni nas
    szczesliwszymi, likwidujac zagrozenie najlepiej zycia. Toz brak okapu
    wogole nie sprawi, ze padniemy martwi, czy co kolwiek zmieni w zyciu.
    Kupowanie tego to brak racjonalizmu, albo czysty snobizm. I niech sobie
    kupuja jak chca, ale moze niektorzy szukajacy informacji beda bardziej
    swiadomi, ze to cos, za te pieniadze nie oferuje uzytkowo zadnych
    szczegolnych wartosci.
    Roznica miedzy innymi markami jest taka, ze Twoje produkty nie maja
    szans sprzedac sie w normalnym sklepie. Za to inne firmy proponowane
    przez studia kuchenne o niegorszych parametrach mozna w wiekszosci kupic
    na wolnym rynku za normalne pieniadze i po prostu nie da sie powiedziec
    ceny z ksiezyca, bo zwyczajnie da sie to porownac.
    Sprzedaz taka jak Twoja odbywa sie wg. schematu wymyslenia czegos, czego
    nie ma na rynku, opracowanie kanalu dystrybucji i dzielenie wszystkich
    po drodze prowizjami, bo jest przeciez z czego.
    Studio ma powiedzmy 10%, Ty ze 20%, producent reszte a klient zaplaci,
    bo nie liczy zwyczajnie, nie musi i interesuje sie wylacznie innoscia.
    Publikowanie filmu jak to kolo montuje te cud technike moim zdaniem jest
    pograzeniem produktu. Przedstawienie dwoch kartonow z zawartoscia plyt
    indukcyjnych, jakichs kanalow, ktorych pelno w byle markecie i
    wentylator naprawde nie tlumaczy kosztow. To tylko ladnie wyglada
    zamontowane, ale zawartosc jest po prostu kpina.

    Pozdro.. TK

  • 116. Data: 2013-11-10 23:19:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2013 13:42, slavo65 pisze:

    > Jakbym słyszał konkurencję, która olała klientów
    > i teraz próbuje wyjść "z twarzą" :)

    Konkurencję? Nie sądź innych po sobie, marketoidzie!

    > Potrafisz wymienić na czym ta mała sensowność polega,
    > jakie niepotrzebne problemy generuje

    Kanał trzeba poprowadzić pod podłogą - dodatkowa dziura w domu,
    dodatkowe mostki cieplne. Pewnie, można ocieplać, docieplać i kombinować
    - ale to jest właśnie niepotrzebne kombinowanie. Rozwiązywanie
    problemów, których w ogóle nie powinno być.

    W zbrojonej płycie tego nie puścisz, więc musisz dać to wyżej - w
    warstwie, gdzie robi się ogrzewanie podłogowe.

    Wychodząca blisko gruntu dziura ze spożywczymi zapachami będzie wabić
    robactwo.

    Generalnie mnóstwo dodatkowych kłopotów, mnóstwo dodatkowych możliwości
    spartolenia czegoś, mnóstwo dodatkowych kosztów - i po co? Tylko po to,
    żeby nie było widać okapu?

    Bo argumenty o "niezaparowaniu okularów" są żałosne - ma okulary, zwykłą
    4-palnikową gazową kuchenkę (czasem nie ma prądu) i jedyny moment, kiedy
    mi okulary zachodzą parą podczas gotowania, to moment odlewania wody z
    makaronu. A na to twój magiczny blat nie pomoże.

    To trochę jak robienie dachu ze złotej blachy "żeby nie korodował". Niby
    racja - złota blacha nie zardzewieje, ale i normalna stalowa powinna
    wytrzymać dekady. Za to złota będzie kosmicznie droga, dużo cięższa, za
    miękka i będzie problem z kolorem (niewielki wybór ;) )

    To kosztowny bajer, którego jedynym celem jest "pokazanie kasy" (przez
    kupującego) i wydojenie frajera (przez sprzedającego).

    > i o jakim czyszczeniu mowa?

    Czyszczeniu kanałów. Filtr tylko zmniejszy problem - prędzej czy później
    trzeba będzie wyczyścić.

  • 117. Data: 2013-11-10 23:28:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2013 21:41, slavo65 pisze:

    > BORA nie jest jedyną i nie jest najdroższą marką agd do zabudowy

    Nie jest. I co to zmienia? Nic. Jest więcej takich naciągaczy.

    PS: NAUCZ SIĘ, DO JASNEJ CHOLERY, PRAWIDŁOWO CYTOWAĆ I PISAĆ!

  • 118. Data: 2013-11-11 09:49:02
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 23:17:05 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > wentylator naprawde nie tlumaczy kosztow. To tylko ladnie wyglada
    >
    > zamontowane, ale zawartosc jest po prostu kpina.

    Powyższy tekst, to jest po prostu obrażanie się na fakty.
    To klient decyduje, czy jakiś produkt jest wartościowy a nie twoja "obiektywna"
    opinia.
    I nie sadzę, abyś chciał, abym, to jak lub ktokolwiek inny decydował, co możesz
    kupić, więc daj sobie spokój z ocenianiem czyiś decyzji zakupowych.

  • 119. Data: 2013-11-11 10:08:33
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 23:19:35 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    >
    > kupującego) i wydojenie frajera (przez sprzedającego).

    > Czyszczeniu kanałów. Filtr tylko zmniejszy problem - prędzej czy później

    Jesteś tu kolejnym dyskutantem, który "obiektywnie" chce za innych decydować jakie
    "problemy" mają mieć w mieszkaniu.
    BORA ma lepsze filtry niż konkurencja, ale zakładając, że nie, to kanał
    odprowadzający od BORA będzie zapewne tak samo czyszczony jak wszystkie inne kanały
    odprowadzające od wszystkich innych wyciągów i okapów.
    Czy zajmowałeś się dotychczas tymi innymi, jakże niepraktycznymi, markami?
    I co proponowałeś, aby uniknąć tego problemu? Jak sobie te inne marki radzą z
    przyciągającymi robactwo wywiewami? Jak sobie z tym u siebie w domu poradziłeś?

    Musisz się pogodzić z tym, że nikogo nie obchodzi, co ty teraz o BORA sądzisz. Dla
    zdecydowanej większości osób chcących mieć kuchnię, szczególnie dla tych, którzy z
    BORA mieli kontakt praktyczny, oferta BORA ma taki stosunek zalet do wad, że to ją
    właśnie chcą.

  • 120. Data: 2013-11-11 11:18:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 10:08:33 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    BORA mieli kontakt praktyczny, oferta BORA ma taki stosunek zalet do wad, że to ją

    Dwa okapy bora w Polsce chodza a Ty piszesz o jakiejs "wiekszosci"? ;)

    Jaki jest w Polsce stosunek osob posiadajacych tradycyjne okapy do okapow
    Bora? 1:38999998 ?:) Takie farmazony bedziesz mogl pisac jak w co drugiej
    kuchni pojawi sie taki okap, narazie to jest po prostu smiech na sali :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.